سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرنوشت فرگوسن به کجا مي انجامد

من از کارم لذت مي برم و اگر روزي به زمين مسابقه رفتم احساس کردم ديگر لذتي در گرفتن 3 امتياز بازي و يا هيجان حين بازي برايم لذت بخش نيست بلاشک بازنشست مي شوم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از  فوتبال آنلاين اد وودوارد مدير منچستر يونايتد اظهار داشت که درباره جايگزيني فرگوسن بحث هاي لازم انجام شد اما تا به مرحله ي عمل رسيدن آن راه درازي باقي است.

"اد" اظهار داشت: که ليستي تهيه کرده ايم که اسامي افراد موردنظر براي جايگزيني فرگوسن در آن درج شده امّا اين ليست فعلا در کشو با در قفل شده مي باشد و تا پايان کار او و سکان داري اش در تيم منتظر خواهيم ماند.

او در اين باره گفت : ما تصوير واضحي از اينکه چه زمان يک مربي جديد لازم داريم واين که چه چيزهايي از او انتظار داريم در ذهن خود ساخته ايم و به موقع به همه ي اين ها رسيدگي خواهم کرد .اتمام بحث و گفتگوها و نتيجه ي آن بصورت يک پرونده در دفتر کار من است و فعلا هم دوباره مورد بررسي قرار نخواهد گرفت .

وودوارد اضافه کرد:اسامي مانند خوزه مورينيو،پپ گوارديولا و همين طور ديويد مويس براي مدت طولاني بعد از بازنشسته شدن فرگوسن در ياد بهترين باشگاه هاي انگليس باقي خواهد ماند.

فرگوسن در سن 70 سالگي در مصاحبه ي سال گذشته اين گونه گفت : اگر سلامتيم به خطر نيفتد فکر نمي کنم مانعي داشته باشد 2 يا حتي 3 سال ديگر در صحنه باقي بمانم. از مربي هر تيمي انتظار مي رود که تيمش را به سمت نتيجه گرفتن سوق بدهد تا جايي که تيمم شرايط خوبي داشته باشد و در کارم استقامت نشان دهم چرا بازنشست شوم! من از کارم لذت مي برم و اگر روزي به زمين مسابقه رفتم احساس کردم ديگر لذتي در گرفتن 3 امتياز بازي و يا هيجان حين بازي برايم لذت بخش نيست بلاشک بازنشست مي شوم.

برچسب ها: سرنوشت ، فرگوسن ، منچستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.