سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

فرهنگ های وارداتی آسیب جدی به اعتقادات دینی می زند

مسوول ستاد اقامه نماز واحد خواهران گچساران گفت: فرهنگ‌ های دیكته شده وارداتی از غرب آسیب جدی به اعتقادات دینی زنان و سنت مقدس ازدواج نسل جوان وارد می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سیده 'رؤیا كشاورز' در نشست ستاد اقامه نماز خواهران شهرستان گچساران افزود: دشمن در جبهه جنگ نرم اعتقادات و آیین های دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده كه می بایست با هوشیاری خنثی شود.
وی سنت حسنه ازدواج را ضامن بقای نسل انسان و مهمترین عامل پایداری خانواده و عفت عمومی دانست و بیان كرد: بدون یاد خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) نمی توان زندگی مستحكم و شایسته ای تشكیل داد.
كشاورز اظهار داشت: زن در دین مبین اسلام جایگاه والای شخصیتی دارد و عنصر و الگوی تربیت اسلامی معرفی شده و حجاب برای زن نیز وقار، متانت و كرامت محسوب می شود.
وی عنوان كرد: ازدواج موفق آن است كه از نظر عقل، قلب و باطن مورد تایید باشد و بدون اعتقاد و توجه به دستورات الهی در كلام وحی نمی شود به راه و رسم زندگی سالم و سلامت دست یافت.
كشاورز شناخت و بصیرت را در تمام مراحل زندگی مهم و موثر دانست و ابراز داشت: فاصله گرفتن بانوان از فریضه نماز و سایر فرایض دینی موجب سقوط و متزلزل شدن خانواده می شود.
پیگیری مصوبات قبلی، نقش زن در اقتصاد خانواده و بررسی مسائل و مشكلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زنان شهرستان گچساران از مهمترین مصوبات این نشست بود./س

برچسب ها: فرهنگ ، وارداتی ، اعتقادات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.