سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام حالت فوق‌العاده در نيويورک و واشنگتن در آستانه طوفان سندي

طوفان حاره ای سندی به شرق آمریکا نزدیک می شود و به همين دليل فرماندار ایالت نیویورک و شهردار واشنگتن حالت فوق العاده اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "اندرو کوئومو" فرماندار نیویورک با صدور بیانیه ای اعلام کرد در این ایالت حالت فوق العاده اعلام می کند تا مردم خود را برای طوفان سندی آماده کنند.
"ونسان گرِِی" شهردار واشنگتن نیز اعلام کرد مسئولان طی تعطیلات آخر هفته تلاش خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که ساکنان واشنگتن ،‌شرکتها و تاسیسات زیربنایی به اندازه کافی برای رویارویی با پیامدهای این طوفان آمادگی دارند.
شهردار واشنگتن در این بیانیه همچنین به پیامدهای احتمالی این طوفان مانند بارانهای سیل آسا، بادهای شدید، پرشدن خیابانها با سیلاب و قطع برق اشاره کرد.
مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت مسئولان محلی انتظار دارند طوفان سندی از روز یکشنبه به نیویورک برسد.
طوفان حاره ای سندی که جزایر کارائیب را در نوردیده، در حال نزدیک شدن به ساحل شرقی آمریکاست.  وزش این طوفان در کوبا با مرگ حداقل 11 نفر همراه بوده است. با حرکت این طوفان به سمت خشکی، از قدرت آن کاسته شده ولی سرعت بادهای آن ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برآورد شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.