سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المستقبل لبنان: حمايت غرب از دولت کنوني لبنان تغيير می‌کند

جریان المستقبل لبنان پیش بینی کرد رویکرد کشورهای غربی در حمایت از دولت کنونی این کشور به منظور حفظ ثبات در آن، به تدریج تغییر کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی المستقبل، نهاد المشنوق نماینده جریان المستقبل تصریح کرد: در دیدار سعد الحریری و فواد السنیوره در جده درباره سه مسئله اصلی توافق شد.

المشنوق گفت: جریان المستقبل در تحریم فعالیتهای مربوط به دولت در مجلس تجدیدنظر نخواهد کرد، مگر آنکه دولت کنونی استعفا کند. ما همچنین دیدگاه خود را برای نمایندگان جامعه جهانی و کشورهای عربی در دیدار با سفرای این کشورها توضیح می دهیم. ما از سوی دیگر به دنبال راه حل جدی و نهایی برای تماس و رایزنی بین سران گروه چهاردهم مارس هستیم.

این نماینده لبنانی پیش بینی کرد به تدریج در مواضع بین المللی و عربی در مورد حمایت از دولت این کشور از هفته آینده تغییراتی به وجود آید.

نهاد المشنوق خاطر نشان کرد: دولت جایگزین مناسب برای دولت کنونی، باید بیطرف و فن سالار باشد که به مسایل کشور توجه کند. برنامه سیاسی این دولت هم باید بر اساس بیانیه بعبدا باشد.

المشنوق تاکید کرد تماسها بین سعد الحریری، امین الجمیل رئیس حزب الکتائب و سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی (فالانژها) ادامه دارد.
برچسب ها: المستقبل ، لبنان ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.