سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پيگيري هاي ويژه پليس كرج صورت گرفت :

بازگشت دو كودك گشمده به آغوش گرم خانواده شان

با پيگيري هاي ماموران انتظامي كرج دو كودك خرد سال كه در حال بازي كردن از منزلشان فاصله گرفته و گم شده بودند در كمتر از چند ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

 
 
به گزارش  گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «عبدالرضا خيرخواهان»، فرمانده انتظامي شهرستان كرج با اعلام اين خبر گفت: نزديكي هاي ظهر روز گذشته اعضاي دو خانواده در حالي که بسيار پريشان و نگران بودند به كلانتري 32 حصارك مراجعه و با اعلام اينكه كودكان آنها گم شده اند، از پليس درخواست كمك فوري كردند.
 
 
وي افزود: در بررسي چگونگي گم شدن بچه ها از خانواده آنها مشخص شد که در ساعات اوليه صبح همان روز كودكان اين دو خانواده که يک دختر و پسر 3 ساله مي باشند جهت بازي كردن در كوچه از منزل خارج شده اند اما پس از چند ساعت خانواده آنها متوجه مي شوند که فرزند آنها در كوچه و يا نزديکي محل سكونتشان نيستند ، بنابراين پس از مدتي جستجو و پيدا نكردن کودکان ، موضوع را به پليس اطلاع مي دهند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان كرج گفت: با توجه به حساسيت موضوع مراتب از طريق مركز پيام پليس 110 به تمامي كلانتري ها ابلاغ و پيدا کردن كودكان در دستور كار واحد هاي گشت كلانتري ها و يگان امداد قرار گرفت.
 
 
وي خاطر نشان كرد: ماموران در نهايت پس از چندين ساعت تلاش و پيگيري مستمر ، دختر و پسر خرد سال را در حاليکه گريه مي کردند در اطراف اتوبان كرج-قزوين پيدا کرده و هر دو آنها را به كلانتري منتقل كردند.
 
 
سرهنگ خيرخواهان تصريح كرد: بلافاصله پيدا شدن كودكان گم شده به خانواده شان اطلاع داده شد و دختر و پسر 3ساله در حالي كه اشك شوق در چشمان آنها و پدر و مادرشان موج مي زد، به آغوش گرم خانواده شان برگشتند.
 
 
فرمانده انتظامي شهرستان كرج در پايان به خانواده ها توصيه كرد: توجه و كنترل لازم را در هنگام بازي و تفريح كودكان خود در اطراف منزلشان داشته باشند و به آنها آموزش دهند که در صورت گم شدن موضوع را به پليس اطلاع دهند. /ل

برچسب ها: پلیس ، کرج ، بازگشت ، گشمده ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.