سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ؛

11 پایگاه مقاومت بسیج در شمال تهران آغاز به کار کرد

با تبدیل پایگاه بسیج شهرداری منطقه یک به حوزه مقاومت بسیج شهید علیرضا موحددانش 11 پایگاه تابعه در منطقه و نواحی 10 گانه شمال تهران راه اندازی شد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، دکتر محسن پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور در جلسه نظارت ستادی اعضای شورای بسیج شهرداری منطقه یک اظهار داشت: به منظور ارتقای فعالیت بسیج در محلات شمال تهران حوزه های بسیج در نواحی راه اندازی و فرمانده هان طی احکامی منصوب شدند.
 
وی عملکرد بسیج منطقه را خوب ارزیابی کرد و بسیج را امری معنوی و انگیزشی دانست و از فرماندهان و نیروهای بسیجی خواست در رفتار و کردار و عملکرد ، بسیجی باشند و با تذکر سازنده به یکدیگر عملکرد بسیج را ارتقا دهند.
 
مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک نیز جلسه نظارت ستادی را برای ارتقاء عملکرد حوزه ها بسیار موثر دانست و گفت: منطقه یک دارای گستردگی وظایف و حجم بالای کار است و برای رسیدگی به امور محوله نیروهای بسیجی باید با یکدیگر همکاری ، همفکری و تعامل بالایی داشته باشند .
 
وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ما در همه ی کارها با یکدیگر به مشارکت و همکاری می پرداختند و همین امر سبب شد که ما بتوانیم 8 سال در مقابل هر نوع تحریم، آن هم در دوران جنگ دوام بیاوریم.
 
مهندس رضایی خاطر نشان ساخت: با اشاعه فرهنگ بسیجی باید الگویی برای سایر مناطق باشیم تا بتوانیم رهرو راه شهدا و ادای دین به آنها باشیم.
برچسب ها: پایگاه ، مقاومت ، بسیج ، شمال ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مجتبی
۱۷:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۱
با تشکر فراوان از زحمات شما.لبیک یا حسین .اجرتان با اقااباعبدالله.