سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ايران از دستيابي به حقوق خود دست برنمي‌دارد

يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياسيت خارجي مجلس گفت:‌ در ادامه مذاكرات هسته‌اي، ايران ضمن استفاده از اهرم‌هاي ديپلماسي، منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي، به حقوق خود تاكيد خواهد كرد.

عباسعلي منصوري، نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر حقوق مسلم ايران در استفاده صلح‌آميز از فناوري هسته‌اي اظهار داشت: هر ملتي مي‌تواند بر اساس حقوق درنظر گرفته شده در كنوانسيون‌هاي بين‌المللي، فعاليت‌هاي هسته‌اي داشته باشد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياسيت خارجي مجلس با اشاره به مذاكرات ايران با گروه 1+5ادامه داد: ملت ايران در اين مذاكرات چيزي فراتر از حقوق تصويب شده در كنوانسيون‌ها و مجامع بين‌المللي نمي‌خواهد.

وي با بيان اينكه بايد به تمام كشورها به طور مساوي توجه شود، تصريح كرد:‌ براساس تعهدات از پيش امضا شده، كشورها مي‌توانند فعاليت هسته‌اي داشته باشند و دنيا نبايد به يك كشور در خارج از چارچوب‌هاي در نظر گرفته شده متمركز شود.

منصوري گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران پذيرفته كه همواره پاي ميز مذاكره باشد و در اين مذاكرات حقوق مصوب شده در کنوانسيون‌هاي بين‌المللي را دنبال خواهيم كرد.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه غرب نبايد فكر كند كه با تحريم‌ها توانسته فشارهاي مورد نظر خود را به ملت ايران وارد كند، اذعان داشت: نبايد سلطه‌گران دنيا تصور كنند كه هر زمان مي‌توانند كشوري را كه در چاچوب معاهدات بين‌المللي عمل مي‌كند، در فشار غيرقانوني تحريم‌ها قرار دهند.

وي افزود: آنچه را كه سيستم‌هاي تبليغاتي دنيا از ايران مخابره مي‌كنند، صحت ندارد و ملت ايران به خاطر فشار تحريم‌ها تسليم نمي‌شود و از دستيابي به حقوق خود دست برنمي‌دارد.

منصوري خاطرنشان كرد: در ادامه مذاكرات هسته‌اي، ايران ضمن استفاده از اهرم‌هاي ديپلماسي، منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي، به حقوق خود تاكيد خواهد كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مذاکره ، باقری ، اشمید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.