سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هویت بخشی از ثمرات چارت‌دار کردن مراکز فنی و حرفه‌ای است

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: هویت بخشی به مراکز، ارتقای امنیت شغلی و وضعیت استخدامی کارکنان مراکز از نتایج و ثمرات چارت‌دار کردن مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.


کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تصویب و ابلاغ نظام آموزش مهارت وفناوری در آبان ماه سال گذشته از سوی هیات وزیران با هدف ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور اقدام به دریافت چارت تشکیلاتی برای مراکز آموزشی خود کرده است.
وی افزود: هویت بخشی به مراکز، ارتقای امنیت شغلی و وضعیت استخدامی کارکنان مراکز،‌ افزایش تضمین نگهداری اموال و تجهیزات مراکز، پیش بینی و اختصاص ردیف بودجه‌ای خاص به مراکز از جمله نتایج و ثمرات چارت‌دار کردن مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است.
رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در پایان به چارت‌دار کردن 5 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی اشاره و خاطر نشان کرد: 5 مرکز در 6 ماهه نخست امسال در شهرهای مختلف استان مرکزی از جمله مرکز شماره 14 شازند، مرکز شماره 15 دلیجان، مرکز شماره 16 محلات و مرکز شماره 17 خنداب که بدون چارت تشکیلاتی دارای چارت شده‌اند./ل
برچسب ها: هویت ، ثمرات ، مراکز ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.