سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دباغ: با مربی بلغاری قطع همکاری نخواهیم کرد

سرپرست نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در بخش بانوان گفت: به هیچ وجه قصد نداریم که با مربی بلغاری تیم ملی قطع همکاری کنیم.

مریم دباغ سرپرست نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در بخش بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم های ملی آبهای آرام کشورمان پیگیری می شود و به زودی نیز در نظر داریم تا تمرینات تیم ملی روئینگ بانوان را نیز استارت بزنیم.

وی گفت: برای تشکیل اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ باید برترین ها گزینش شوند وبه همین دلیل ما نخست در نظر داریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور برترین ها را گزینش و سپس در اردوی ملی پوشان را تشکیل دهیم.

دباغ افزود: پیش از این برگزاری مسابقات قهرمان کشوری روئینگ بانوان در اسفندماه پیش بینی شده بود اما ما در نظر داریم این رقابت ها را زودتر از موعد برگزار کنیم تا تکلیف نیز بزودی مشخص شود.

وی تصریح کرد: البته در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی آبهای آرام در تهران پیگیری می شود و هدف اصلی ما حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی است و با توجه به اینکه تا پایان سال اعزامی در بخش بانوان نخواهیم داشت به همین دلیل در این مدت قایقرانان تمرینات خود را پیگیری میکنند و با توجه به سردی هوا ما در نظر داریم آنها را برای مدتی به اردوی برون مرزی در مالزی اعزام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هدایت تیم ملی آبهای آرام  کشورمان برعهده "دشوا" بلغاری است و به هیچ وجه در نظر نداریم با وی قطع همکاری کنیم، وی مربی بسیار خوبی است و هماکنون نیز هدایت قایقرانان کشورمان در هر 3 رده سنی را برعهده دارد.

وی اظهار داشت: البته در رشته روئینگ نیز در حال رایزنی با مربی رومانیايی و همچنین برای شرایط چند مربی دیگر هستند و در صورت مهیا شدن شرایط یک مربی خارجی در تیم ملی روئینگ نیز خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه های فدراسیون در رشته اسلالوم نیز گفت: با توجه به اینکه رشته های زیادی در فدراسیون قایقرانی فعالیت می کنند و تمام کمیته ها نیز فعالند و به همین دلیل اجرای تمام برنامه ها در رشته های مختلف بسیار دشوار و هزینه براست به همین دلیل ما در نظر داریم این برنامه ها را به صورت منظم پیگیری کنیم که یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقات قهرمان کشوری است وبه همین دلیل در نظر داریم این مسابقات را در رشته اسلالوم نیز برگزار کنیم.

وی یادآور شد: سال آینده مسابقات زیادی از جمله کاپ های جهانی در این رشته برگزار می شود، به همین دلیل ما در نظر داریم پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری و گزینش برترین ها در این رشته نیز قایقرانان را به رقابت های برون مرزی اعزام کنیم.

وی یادآور شد: از زمان حضورم در فدراسیون برنامه های بانوان به صورت فشرده در حال پیگیری است و خوشبختانه این برنامه ها از جمله مسابقات و اردوها بدون مشکلی برپا و برگزار شدند و امیدواریم از سال آینده برای حضور در مسابقات برون مرزی نیز مشکلی نداشته باشیم و شرایط به حالت عادی خود باز گردد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.