سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این ستون زندگی شما را تغییر می دهد

ایدئولوژیست ها بر این باروند، هر موجود زنده ای باید برای خود یک شرایط و قوانینی وضع کند تا هر کسی راه عبور به اسرار وزندگی او را پیدا نکند.

بنابراین گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردین نیوز؛ محافظه کاری، استرس، تنبلی ذهن، خود خواهی و نداشتن اعتماد به نفس انسان را از مسیر زندگی رو به پیشرفت خود دور می کند.

گفتنی است، هر کس برای داشتن زندگی سرشار از شادی و امیدواری باید استرس را از خود دور کند، بر عملکردهای خود مدیریت کند، وقت بیشتری را به خود اختصاص دهد و برنامه ریزی های دیگران نباید با کار انسان تداخل پیدا کند.

حاکیست هر کس در طول 1 ماه باید یک روز را فقط به خود اختصاص دهد به گفته ی ایدئولوژیست آمریکایی انسان باید هر چند وقت یک بار تمام ساعت ها را از محیط خود دور کند، تنها باشد و هیچ کس در محیط اطراف او نباشد، تلفن همراه خود را خاموش کند و به مرور شیوه زندگی کردن خود بپردازد.

گزارش ها نشان می دهند ،فشارهای عصبی ناشی از کمبود استراحت و تعطیلات است ،ایدئولوژیست ها انسان ها را به افزایش بیشتر اعتماد به نفس و پیدا کردن راهکارهایی برای دوری از تنبلی ذهنی، تقویت راست گویی و افزایش مهارت ها تشویق می کنند.

پزشکان معتقدند؛ محافظه کاری یک نوع بیماری روانی است و انسان ها را از حيطه ارتباط های فردیشان دور می کند و معتقدند اکثر خانواده های سنتی و با ایمان محافظه کارند.

محافظه کاری شجاعت انسان ها را به مقابله با حقایق ترسناک زندگی از بین می برد و باعث می شود فرد ارزش های وجودی خود را از دست بدهد و ادراک او روز به روز ضعیف تر شود./ع2
برچسب ها: ستون ، زندگی ، استرس ، ذهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.