سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد در تاجیكستان حضور موفق داشت

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : حضور موفق منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در كشور تاجیكستان بستر حضور بیش از پیش تولید كنندگان ایرانی در بازار های بین المللی را فراهم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان؛'محبت رئیسی' گفت : معرفی و عرضه بخشی از توانایی های منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه كه اخیرا برگزارشد، زمینه آشنایی ما را با فعالان اقتصادی و مسوولان تاجیك فراهم كرد .

وی با اشاره به استقبال از محصولات تولیدی منطقه آزاد اروند در نمایشگاه توانمندی ها ی تاجیكستان افزود : تلاش كردیم در این نمایشگاه ضمن معرفی منطقه آزاد اروند نسبت به معرفی شركت های فعال و همچنین محصولات این شركت ها به فعالان اقتصادی تاجیكی بپردازیم .

رئیسی اظهار داشت: از محصولاتی نظیر فرآورده های خرما ، ابزار آلات مهندسی پزشكی و تلفن های همراه ایرانی استقبال خوبی شد و امیدواریم در آینده نزدیك شاهد صادرات این محصولات به كشور تاجیكستان باشیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود : كشور تاجیكستان پل مناسبی برای ورود به بازارهای آسیای میانه و روسیه است كه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی كشور باید از این فرصت به خوبی بهره ببرند .

رئیسی، معرفی پتانسیل های اقتصادی منطقه آزاد اروند در راستای افزایش مبادلات تجاری اقتصادی را از مهمترین اهداف حضور در نمایشگاه توانمندی های اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در تاجیكستان اعلام كرد. /س
برچسب ها: حضور ، اروند ، موفق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.