سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليبرمن بار دیگر فلسطينيها را تهديد کرد

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به فلسطینی ها هشدار داد در صورت درخواست از مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان کشور غیر عضو این رژیم تدابیر جدی را علیه آنها اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، لیبرمن بعد از دیدار با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به رادیو دولتی اسرائیل گفت: اگر فلسطینی ها در ابتکاری یک جانبه به مجمع عمومی سازمان ملل متحد رجوع کنند، باید منتظر تدابیر جدی اسرائیل و همچنین آمریکا باشند.

اشتون روز چهارشنبه در چارچوب سفر دوره ای به خاورمیانه برای دیداری بیست و چهار ساعته از فلسطین اشغالی و سرزمین های فلسطین وارد بیت المقدس شد.

وزیر امور خارجه اسرائیل گفت: من به کاترین اشتون گفتم طرف فلسطینی روند صلح را رعایت نمی کند و فقط به شعار بسنده می کند و ما در بن بست قرار داریم. مشکل خود ابو مازن ( محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ) است. او علاقه ای به توافق با اسرائیل ندارد و بر عکس برای تشدید بحران تلاش می کند .

وی در پاسخ به سئوالی درباره سفر تاریخی روز سه شنبه شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر به نوار غزه گفت:‌  این سفر با هماهنگی اسرائیل انجام نشد و ضربه سنگینی بود که بر ابو مازن و مصری ها وارد شد چون پول هایی که قطر پرداخت کرده است در راه تروریسم هزینه خواهد شد .
برچسب ها: لیبرمن ، فلسطین ، تشکیل ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.