سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه پايان سريال "تکيه بر باد"؛

قصه "تکيه بر باد" فراتر از سريال هاي تلويزيوني بود/ کارگرداني ام در "تکيه بر باد" پخته تر شد

قصه سريال تلويزيوني "تکيه بر باد" چيزي فراتر از ديگر سريال هاي تلويزيوني است.

محمود معظمي، کارگردان سريال تلويزيوني "تکيه بر باد" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: سريال تلويزيوني "تکيه بر باد" از پايان بندي متفاوتي به نسبت ديگر سريال ها برخوردار بود.
وي افزود: پايبندي سريال در قصه آن طراحي شده بود و فکر مي کنم پايان آبرومندي و خوبي را براي اين مجموعه طراحي کرديم.
معظمي تصريح کرد: من نيز پا به پاي مخاطبي که سريال را دنبال کرده به تماشاي آن نشستم و از مخاطب بازخورد بسيار خوبي را ديدم در اين ميان جاي دارد از تمام منتقداني که با تخصص و دانش خود از اين سريال نقد کردند تشکر کنم.
اين کارگردان به کم نقص بودن قصه اين سريال اشاره کرد و گفت: به نظرم قصه سريال "تکيه بر باد " در نوع خودش کم نقص بود زيرا قصه اين سريال چيزي فراتر از کارهاي تلويزيوني بود که در نهايت توانست مخاطب خود را جذب کند.
معظمي که پيش تر اپيزودهاي مختلف مجموعه تلويزيوني "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" را کارگرداني کرده است؛ اظهار داشت: هر قصه اي براي اينکه تبديل به سريال شود کارگرداني خاص خود را دارد، قصه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" براساس فرا خود قصه و سبک خود اينطور ساخته شد و  "در تکيه بر باد" سعي کردم متناسب با ساختار قصه کارگرداني کنم و در نهايت از نگاه خود مي توانم بگويم که کارگرداني من در "تکيه بر باد" پخته و قوي تر بود.
معظمي ادامه داد: پيش تر قرار بود اين سريال ماه رمضان سال گذشته پخش شود که اين اتفاق صورت نگرفت، اما چون سريال مناسبتي نبود در نوبت پخش پائيز قرار گرفت اما اين قضيه مشکلي به کار وارد نکرد و سريال توانست مخاطبان خود را پيدا کند.
وي ادامه داد: من و گروه فيلمسازي تمامي تلاشمان را به کار بستيم تا سريال براي مخاطب جذاب باشد و از اينکه همراهي مخاطب را ديدم، بسيار خوشحال هستم زيرا تنها همراهي، انتقادات و نظرات آنها است که من را به ادامه کار ترغيب مي کند./ص
برچسب ها: سریال ، تلویزیون ، مخاطب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.