سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان :

تیم ما پیشگام جذب کریمی است

این روزها علی کریمی بازیکن مغضوب پرسپولیس خواهان زیادی پیدا کرده است فولاد خوزستان یکی از تیم های که تمایل دارد کریمی را به خدمت بگیرد .

ابن قاسم سرپرست فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  مسئولان مذاکره ای با پرسپولیسی ها نداشتند اما با کمال میل حاضریم که علی کریمی را در نیم فصل جذب کنیم.

ابن قاسم در ادامه اظهار داشت: داشتن علی کریمی برای هر تیمی یک افتخار محسوب می شود اگر مسئولان پرسپولیس رضایت نامه اش را بدهند ما با افتخار پیش قدم می شویم و کریمی را جذب می کنیم.

وی در خصوص معاوضه آرش افشین با میداوودی گفت: تیم ما به آرش افشین نیاز دارد و ما حاضر نیستیم که افشین را به استقلالی ها بدهیم داشتن هر دو این بازیکنان برای هر تیمی افتخار محسوب می شود اما تا الان مسئولان مذاکره ای با استقلالی ها برای این معاوضه صورت ندادند.

وی درباره بازی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی هفته سیزدهم گفت: تیم ما روند رو به رشدی دارد اگر بازیکنان ما بتوانند مقابل فجر شهید سپاسی به امتیاز بازی را کسب کنند جایگاهمان را در جدول تداوم می دهیم.

سرپرست فولاد خوزستان درباره برگزاری بازی هفته چهاردهم قبل از تعطیلات لیگ برتر گفت: کادر فنی بعد از بازی با فجر شهید سپاسی برنامه ریزی لازم برای تشکیل اردو را انجام داده بودند و حتی بازیکنان هم بلیط بازگشت به شهرستان را گرفته بودند سازمان لیگ یک دفعه و بدون هماهنگی با باشگاه ها اعلام کرد که هفته چهاردهم قبل از تعطیلات لیگ برگزار می شود که این بی برنامگی سازمان لیگ را می رساند.

وی درباره احتمال برگزار نشدن جام حذفی گفت: در این مورد باید کارشناسان نظر بدهند اما بازی های جام حذفی باعث بالا بردن انگیزه تیم های لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیایی می شود که متاسفانه به نظر می رسد این مسابقات برگزار نمی شود.

گفتنی است، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و فجر شهید سپاسی در هفته سیزدهم قرار است که روز جمعه برگزار شود./با

برچسب ها: این قاسم ، کریمی ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.