سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفر جعفری:

مشکل پرسپولیس با حقیقی برطرف نمی شود/کریمی را بیرون کردند به دنبال بازیکن ما هستند

این روز ها شنیده می شود که رضا حقیقی کاپیتان تیم فجر شهید سپاسی قرار است نیم فصل به تیم پرسپولیس برود و مسئولان پرسپولیس در حال تکاپو هستند تا این هافبک خلاق را به تیمشان بیاورند.

جعفر جعفری  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  در حال حاضر مسئولان پرسپولیس با ما در مورد حقیقی مذاکره ای نکردند و من اطلاعی از این انتقال ندارم.

مدیر عامل تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز اظهار داشت: تیم ما به حقیقی نیاز دارد و این بازیکن هم تا آخر فصل با ما قرار داد دارد و اگر مایل است به پرسپولیس برود باید تا آخر فصل صبر کند چرا که ما در نیم فصل این بازیکن را به پرسپولیس نمی دهیم.

وي بیان کرد: پرسپولیس باید بداند که مشکلش با رضا حقیقی برطرف نمی شود سرخپوشان در هر سه خط زمین بازیکن دارند و به نظرم نیازی به بازیکن ما ندارند که می خواهند به هر ترتیب حقیقی را به تیمشان ببرند.

جعفری تصریح کرد: از اقدام مسئولان پرسپولیس متعجبم که چرا کریمی بهترین بازیکنشان را کنار گذاشتند و به دنبال حقیقی بازیکن ما هستند.

وی بیان داشت: کریمی موثر ترین بازیکن پرسپولیس است و باید مسئولان این تیم به جای مذاکره با بازیکنان دیگر تیم ها ، ژوزه سرمربی تیمشان را راضی کنند تا کریمی را به ترکیب تیم بازگردانند و عاقلانه در مورد کریمی تصمیم بگیرند.

مديرعامل فجر سپاسي شيراز در مورد احتمال برگزار نشدن جام حذفی گفت: ما باید تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال باشیم و منافع ملی در این مورد ارجعیت دارد به نظرم برگزاری جام حذفی باعث بالا بردن انگیزه تیم های لیگ دسته یک و دو خواهد شد.

جعفري خاطر نشان کرد: به طور حتم تیم ها با درایت باوری می تواند در پایان فصل جایگاه شایستگی در جدول رده بندی داشته باشد ما هدفمان کسب سهمیه آسیایی است که امیدوارم این امر میسر شود./با

برچسب ها: کریمی ، تراکتور ، جعفری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.