سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیا مالی:

مجلس شورای اسلامی به دنبال راهکاری برای حل مشکلات ورزشی است/ لایحه شکایتم شنبه به دست قاضی پرونده می رسد

رئیس سابق فدراسیون قایقرانی گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال راهکاری برای حواشی به وجود آمده برای ورزش کشور است.

احمد دنیا مالی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:  با توجه به حواشی به وجود آمده برای چند فدراسیون ورزشی امروز به مجلس شورای اسلامی فراخوانده شدم و نمایندگان مجلس به دنبال جمع آوری اطلاعات بیشتری در این خصوص بودند.

وی گفت: با توجه به این که مجلسی ها به دنبال راهکاری برای حل این مشکلات بودند و به نظر من برگزاری این جلسه بسیار خوب بود به طوری که من از نمایندگان درخواست کردم تا مشکل پیش آمده برای من را بررسی کنند و با توجه به این که بنده 2 شغله نیستم به همین دلیل به هیچ وجه از مقامات قضایی درخواست کمک ندارم و تنها از آن ها درخواست دارم که این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: 25 آبان ماه سال جاری کنگره فدراسیون جهانی قایقرانی در روسیه برگزار می شود در صورتی که تا آن زمان مشکل خروج از کشورم برطرف نشود به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی این جلسه را از دست می دهم و از دست دادن این جلسه به آن معناست که فدراسیون های جهانی نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان خواهند داد که بروز یک همچین اتفاقی به هیچ وجه به صلاح قایقرانی کشورمان نیست و نخواهد بود.

دنیا مالی افزود: با توجه به بحث شکایت وزارت ورزش از من موکلم یک لایحه را تنظیم کرد و قرار است روز شنبه ( 6 آبان ماه) تقدیم دادگاه کنیم که این لایحه در خصوص بحث 2 شغله بودنم است و این در حالی است که مدت 3 سال است که بازنشسته شده ام.

وی تصریح کرد: در زمان فعالیتم در فدراسیون قایقرانی به عنوان مدیر توسعه قایقرانی آسیا با خریداری 58 فروند قایق و 30 پارو این تجهیزات را در اختیار کشورهای پاکستان، ترکمنستان و افغانستان قرار دادیم و با توجه به این که این تجهیزات از بودجه فدراسیون جهانی و به صورت کاملاً قانونی خریداری شده بود به همین دلیل ایرادی به این مسئله وارد نیست اما مسئولان ورزشی با مطرح کردن این موضوع اعلام کردند که فدراسیون قایقرانی حق در اختیار گذاشتن این امکانات به این کشورها را نداشته است!

وی خاطر نشان کرد: همچنین آنها به من اعلام کردند که در این مدت مبلغ 4 میلیون تومان جا به جایی اعتبار داشتم که من در این جا اعلام می کنم که این مبالغ از طریق کمک های مردمی بوده است و در این خصوص نیز هیچ تخلفی صورت نگرفته است و وارد کردن چنین اتهاماتی بنده را غیابی محکوم کردند که برای ثابت کردن بی گناهی ام تمام تلاشم را به کار می گیرم./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.