سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هدف دشمنان از رفتار های خصمانه بر هم زدن جوّ آرامش حاکم بر کشور است

امام جمعه دماوند گفت: هدف دشمنان از رفتارهای خصمانه و دسیسه‏‌ چینی ‌‏های متعدد، بر هم زدن جوّ آرامش حاکم بر کشور است.

حجت ‌‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مسئولان و ارکان مختلف جمهوری اسلامی باید در اظهار نظر های خود درباره موضوعات داخلی، همه جوانب را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: از این رو، باید به مسئولان هشدار داد که حتی برای لحظه ‌‏ای نسخه شفا بخش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حفظ آرامش جبهه داخلی را فراموش نکنند.

علاءالدینی اضافه کرد: باید از سخنرانی و اقدامات نسنجیده به ویژه در شرایط کنونی به شدت پرهیز کرد. به واقع، مردم شریف و ولایت‏ مدار ایران اسلامی مستحق اختصاص همه وقت و صرف انرژی مسئولان برای خدمت هستند.

امام جمعه دماوند افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات گران ‏سنگ اخیر خویش سه عنصر اساسی «نگاه علمی»، «برنامه ‏‌ریزی مدبرانه و به دور از شتاب ‏زدگی» و «ثبات سیاست ‏ها» را به مسئولان اقتصادی گوشزد فرمودند که باید این موارد عملیاتی شود.

وی بر ضرورت پیروی مسئولان از شیوه اظهار نظرهای رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‏ها و مصاحبه‌‏ هایشان تأکید و تصریح کرد: آنچه همواره در فرمایشات و اظهار نظرهای رهبر معظم انقلاب موج می‏زند، بیانی منطقی با رعایت مصالح ملی و اسلامی است.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، بیانات ایشان نه تنها تنشی در داخل کشور ایجاد نمی ‏کند بلکه اسباب انسجام و اتحاد هر چه بیشتر جبهه داخلی را نیز فراهم می ‏آورد.

امام جمعه دماوند افزود: دیگر ویژگی سخنرانی ‏های معظم ‏‌له در مراسم و برنامه‏‌ های مختلف، ایجاد تزلزل در جبهه دشمنان و بد خواهان نظام مقدس اسلامی است.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان، لزوم توجه مسئولان در ارکان مختلف نظام اسلامی به درس‏های مستتر در شیوه اظهار نظر های رهبر فرزانه انقلاب و به کار بستن آنها است./س

برچسب ها: دشمنان ، آرامش ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.