سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنايي چهار هزار و صد دانش آموز گلستاني با تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي

رئيس پليس فتاي گلستان گفت: طي 7 ماه نخست امسال چهارهزار و صد دانش آموز مقاطع دبيرستان و راهنمايي گلستان با تهديدات و آسيب هاي اينترنت و فضاي مجازي آشنا شدند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس سرگرد حبيب الله رجبلي با تاكيد بر ارتقاي فرهنگ استفاده از تكنولوژي جديد در جامعه گفت: اگر بخواهيم از تكنولوژي جديد استفاده كنيم لازم است فرهنگ استفاده از آن را بياموزيم و به فرزندان خود نيز آموزش دهيم. 
وي گفت: يكي از وسايلي كه امروزه در فضاي خانه مشكل آفريني مي كند و حتي در برخي از مواقع روابط والدين و فرزندان را تحت الشعاع خود قرار مي دهد بهره گيري نامناسب از فناوري اطلاعات در خانواده است.
به گفته وي استفاده ناصحيح از فناوري اطلاعات علاوه بر فراهم نمودن ضعف تحصيلي در بين فرزندان موجب اصطكاك بين والدين و فرزندان مي شود. 
رئيس پليس فتاي گلستان در ادامه برگزاري كلاس هاي آموزشي در سطح مدارس و ادارات اشاره كرد و گفت: تحقيقات نشان مي دهد برگزاري اين كلاس ها در ارتقاي سطح آگاهي و دانش اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان بسيار موثر بوده است. 
سرگرد رجبلي در پايان خاطرتشان كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون خصوصا در ايام برگزاري هفته ناجا بيش از چهارهزار نفر از جوانان و نوجوانان در مقاطع مختلف تحصيلي با تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا آشنا شدند./ف
برچسب ها: گلستان ، آسیب ، مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.