سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني:

نيمکت نشيني من دليل فني ندارد/ شايد نيم فصل از تراکتور سازي بروم

مدافع تيم تراکتورسازي تبريز گفت: نيمکت نشيني من دليل فني ندارد و اگر اوضاع اين گونه پيش برود تا نيم فصل از اين تيم مي روم.

سيدمحسن حسيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: نيمکت نشيني من به هيچ وجه دليل فني ندارد. من تا هفته ششم بازيکن فيکس تراکتور بودم اما به يکباره به نيمکت دوخته شدم.

حسيني در واکنش به اين موضوع گفت که شايد توني نحوه بازي شما را نمي پسندد گفت: مگر مي شود من تا هفته ششم فيکس باشم اما از هفته ششم به بعد سليقه وي تغيير کند.

وي افزود: نمي خواهم اين قضيه را باز کنم من تا قبل از اين فصل، چهار سال در تراکتورسازي بازي کردم و 7 گل هم زدم، در اين فصل تا هفته ششم فيکس بودم و براي من عجيب است که به طور ناگهاني از ترکيب کنار گذاشته شدم.

وي در ادامه گفت: انشاا... که تا نيم فصل وضعيت بهتر شود اما اگر باز اوضاع به همين شکل پيش برود علي رغم ميل باطني ام در نيم فصل از اين تيم جدا مي شوم.

هر بازيکن ديگري بود تا الان زمين و زمان را به هم دوخته بود اما من تا الان تحمل کردم و حرفي نزدم. به ما گفته اند که مصاحبه تند نکنيد اما مصاحبه حق طبيعي هر بازيکن است و من ديگر نمي توانم ساکت بمانم.

مدافع معترض تيم تراکتورسازي در رابطه با رابطه اش با امير قلعه نويي و همچنين واکنش هواداران نسبت به اين قضيه اظهار داشت: شايعاتي بود مبني بر اين که من، احسان حاج صفي و محسن فروزان از آدم هاي قلعه نويي هستيم و وقتي که قلعه نويي از اين تيم رفت آدم هايش هم بايد بروند و هواداران معتقدند ما سه نفر نيز باقيمانده آدم هاي قلعه نويي هستيم. البته هواداران تقريبا حساب من را از اين دو نفر جدا کرده اند و فقط عده اي اين گونه فکر مي کنند.

وي افزود: جالب است که استدلال آنها اين است که چطور پارسال محسن حسيني 7 گل زد اما الان نمي زند! پس ادم قلعه نويي است. قلعه نويي در ايران آدم بزرگي است و اين گونه صحبت کردن در مورد وي درست نيست./مح

برچسب ها: نیمکت ، نشینی ، حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.