سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهضت نوسازي ايستگاه‌هاي مسافري کليد خورد

مديرعامل راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران با اعلام حذف همه محدوديت‌هاي اعتباري در حوزه مسافري، خواستار تسريع در روند نوسازي، بهسازي و ارتقاء خدمات در حوزه مسافري شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران، عبدالعلي صاحب محمدي در مراسم توديع و معارفه معاون امور مسافري شرکت راه‌آهن با اعلام اين خبر به نزديکي فصل زمستان اشاره کرد و افزود: موضوع حفظ ايمني و افزايش سرعت سير قطارها بايد به موازات هم و با هدف افزايش ارايه خدمات به مسافران پيش برود.

وي خواستارآمادگي مسئولان راه‌آهن و اتخاذ تدابير لازم در ستاد و همه مناطق راه آهن براي مواجه با فصل سرما و سنگين‌ترين بارش‌هاي زمستاني و در بدترين شرايط جوي شد.

معاون وزير راه و شهرسازي ايستگاه‌هاي مسافري را ويترين خدمات راه‌آهن برشمرد و با تاکيد بر به کارگيري مشاوران قوي در حوزه نوسازي و بهسازي ايستگاه‌هاي مسافري، بر نوسازي متناسب با اقليم منطقه و به کارگيري معماري اسلامي- ايراني تاکيد کرد و گفت: نوسازي همه ايستگاه‌هاي مسافري از جمله قائم‌شهر، ساري، زنجان، قم و خرمدره بايد به صورت جدي در دستور کار قرار گيرد.

وي افزود: اگرچه تا كنون برنامه مختلفي براي ارتقاي خدمات كمي وكيفي راه آهن شده است اما از اين پس شاهد آغاز نهضت نوسازي در ايستگاه هاي راه‌آهن كشور خواهيم بود.

صاحب‌محمدي خواستار تلاش بيشتر مديران نواحي راه‌آهن در حوزه مسافري شد و گفت: ضروري است تا با اختصاص هزينه‌هاي لازم خدمات در بخش مسافري در سطح کل کشور همچون ايستگاه تهران ارتقا يابد.

وي درادامه با تشکر از خدمات يارمحمدي، معاون سابق امور مسافري در طول 31 سال فعاليت کاري خود در راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران و همچنين آرزوي موفقيت براي غضنفر فولادي، سرپرست جديد اين حوزه، خاطر نشان کرد: تثبيت مديران از سياست‌هاي مجموعه راه‌آهن است و صداقت در کارها همواره مورد تاکيد بوده است.

گفتني است؛ منصور عرب يارمحمدي پيش از اين مسئوليت‌هايي چون نماينده مدير‌عامل درکميسيون معاملات، معاونت هماهنگي مناطق، معاون امور مسافري وعضو هيات مديره راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران را بر عهده داشته است./س
برچسب ها: اقتصاد ، راه آهن ، ریلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.