سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ عضو فراکسیون محیط‌ زیست و توسعه پایدار مجلس؛

بررسی کیفیت بنزین داخلی و نقش این محصول در افزایش آلودگی هوا

عضو فراکسیون محیط‌ زیست و توسعه پایدار مجلس، گفت: در نشست دیروز فراکسیون موضوعاتی کیفیت بنزین داخلی، مشکلات دریاچه ارومیه، آلودگی دریای مازندران و وضعیت پارک پردیسان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرمؤذن با اشاره به نشست روز گذشته فراکسیون محیط‌‌زیست و توسعه‌پایدار مجلس، افزود: با توجه به وظیفه نظارتی مجلس، در این نشست موضوعات مهم در حوزه محیط ‌زیست مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه در نشست دیروز فراکسیون محیط ‌زیست و توسعه پایدار مجلس، موضوع ریزگردها مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این فراکسیون هم‌اکنون منتظر ارائه طرح مقابله با ریزگردها از سوی سازمان حفاظت از محیط‌زیست است.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مشکلات دریاچه ارومیه در نشست فراکسیون محیط‌زیست مجلس، افزود:‌ به‌طور حتم دولت باید با تأمین اعتبارات، اختصاص آب از طریق رودخانه ارس و تعطیل کردن چاه‌های غیرمجاز، تبدیل کاربری و تغییر تکنولوژی کشاورزی در منطقه در جهت نجات این دریاچه قدم بردارد.

پیرمؤذن با بیان اینکه آلودگی دریایی مازندران یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در نشست دیروز فراکسیون محیط‌ زیست بود،  گفت: سازمان حفاظت از محیط‌زیست باید در جهت کاهش آلودگی‌های این دریا برنامه ریزی کند.

وی افزود: در نشست دیروز فراکسیون محیط ‌زیست همچنین موضوع کیفیت و نقش بنزین در آلودگی هوا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای فراکسیون از تولید بنزین داخلی به‌طور کامل حمایت کردند اما باید برنامه‌ای ریخته شود که میزان بنزن این محصولات کاهش پیدا کند./س

برچسب ها: اردبیل ، بررسی ، کیفیت ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.