سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

چهار طرح راهسازي در قزوين آماده بهره برداري

تکميل چهار پروژه راهسازي در قزوين با 243 ميليارد ريال اعتبار

مديركل راه و شهرسازي استان قزوين از آماده بودن چهار طرح راهسازي با اعتباري بالغ بر 243 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مرکز قزوين محمدنادر محمدزاده گفت : مسير هشت كيلومتر و 800 متري باقيمانده بزرگراه قزوين به بويين زهرا واقع در كريدور ارتباطي مركز و شمال به جنوب كشور با چهار خط عبور و با 85 ميليارد ريال اعتبار ضمن جداسازي مسير رفت و برگشت و تسهيل در عبور و مرور خودروها، كاهش چشمگير سوانح رانندگي در اين محور را به دنبال خواهد داشت.
وي اظهاركرد: با بهره برداري از اين طرح تمامي مسير 53 كيلومتري قزوين به بويين زهرا به بزرگراه تبديل مي شود.
محمدزاده گفت: بزرگترين ميدان ورودي استان قزوين واقع در شهرستان بويين زهرا با 35 ميليارد ريال اعتبار در محل تلاقي بزرگراههاي قزوين به بويين زهرا، بويين زهرا به ساوه و بويين زهرا به اشتهارد قرار گرفته كه قطر آن 425 متر است.
اين مسوول در ادامه به تقاطع غير همسطح دولت آباد در مسير بزرگراه قزوين به تاكستان اشاره كرد و افزود: اين پل با 28 ميليارد ريال اعتبار در كريدور ارتباطي مركز و شمال به غرب و شمال غرب كشور قرار گرفته و به منظور تسهيل در امر تردد خودروها و كاهش سوانح رانندگي احداث شده است.
محمدزاده اضافه كرد: اين پل داراي دو دهانه 20 متري، دو دهانه 11 متري بوده و طول رمپ و لوپ يك خطه آن يك هزار و 100 متر و دو خطه آن نيز 590 متر مي باشد.
مديركل راه و شهرسازي استان قزوين با اشاره به پل غيرهمسطح مهرگان قزوين واقع در آزاد راه قزوين به كرج، گفت: اين طرح به طول 37 متر براي ارتباط مسير جنوبي و شمالي آزاده راه قزوين به كرج و نيز ارتباط شهر محمديه با شهرك مهرگان قزوين احداث شده و براي احداث آن 95 ميليارد ريال هزينه شده است.
محمدزاده خاطرنشان كرد: در سيستم سازه اي اين پل و براي افزايش عملكرد ايمني در برابر نيروهاي زلزله از جداگرهاي لرزه اي LRB بين عرشه مياني و پايه ها استفاده شده است./س

برچسب ها: پروژه ، راهسازی ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.