سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوبن/

کاراته کا قزويني در راه مسابقات جهاني

کاراته کاي شايسته استان راهي مسابقات جهاني فرانسه مي شود

دبير هيات کاراته استان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران   قزوين از حضور بهمن عسگري در رقابت هاي قهرماني کاراته جهان خبر داد .

حميدرضاداوري اظهار کرد : در جريان برگزاري مسابقات انتخابي درون اردويي تيم ملي , عسگري توانست نظر کادرفني را جلب کند و به عنوان يکي از کاراته کاهاي تيم ملي کشورمان جواز حضور در مسابقات جهاني کاراته را کسب کند .

وي عنوان کرد : بهمن عسگري دربيش از هشت اردوي تيم ملي کاراته بزرگسالان کشورمان عملکرد درخشاني از خود بر نمايش گذاشت و همين امر موجب شد تا اين کاراته کاي ارزنده استان در وزن 75- کيلوگرم خود را در ترکيب تيم ملي تثبيت کند .

داوري عنوان کرد: عسگري به همراه چهار کلي پوش ديگر از جمله اميرمهدي زاده , سعيد احمدي , علي فداکار و ذبيح الله پورشکيب نفرات بخش کاراته انفرادي تيم ملي کشورمان را در مسابقات جهاني تشکيل مي دهند .

دبير هيات کاراته استان يادآور شد : بيست و يکمين دوره رقابت هاي قهرماني جهان در حالي طي روزهاي اول تا پنجم آذرماه درشهرپاريس فرانسه برگزار خواهد شد که کاراته کاهاي ايراني در دوبخش کاتا و کوميته مردان در اين رقابت ها حضور پيدا خواهند کرد .

وي با اشاره به توانايي هاي بالا و منحصر به فرد عسگري اين کاراته کاي ارزنده استان گفت : اين ورزشکار شايسته در ويتريت افتخارات خود کسب مدال در مسابقات جهاني بزرگسالان را کم دارد که اميدواريم با گرفتن مدال اين رقابت ها افتخارات ورزشي خود را در رده هاي سني مختلف تکميل کند .

داوري عنوان کرد :اين کاراته کاي شايسته عنوانقهرماني مسابقات سال 2009 جوانان جهان در مراکش را در کارنامه ورزشي خود به ثبت رسانده است .

وي عنوان کرد: قهرماني اميدهاي جهان و کسب مدال زرين طلا درسال 2011 در کشور مالزي از ديگر افتخارات اين ملي پوش قزويني است .

داوري با اشاره به اين که عسگري مدال برنز قهرماني 2008 آسيا در کشور چين را هم در کارنامه ورزشي خود دارد اظهاراميدواري کرد, اين کاراته کاي ارزنده بتواند با گرفتن مدال طلا و کسب عنوان قهرماني روند روبه رشد خود را در رقابت هاي جهاني تکميل کند ./س

برچسب ها: کارته ، قهرمانی ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.