سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مشکلات پروژه‌های اشتغالزایی کشاورزی گتوند بررسی شد

چالش‌ها و مشکلات پروژه‌های اشتغال‌زایی بخش کشاورزی گتوند با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان و تعدادی از متقاضیان دریافت تسهیلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزخوزستان ،سرپرست فرمانداری گتوند در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های زیاد ایجاد شده در بخش کشاورزی شهرستان اظهار داشت: در زمینه توسعه باغ‌ها، صنایع تبدیلی، دامداری و دامپروری جای کار بسیاری وجود دارد و باید در این باره تلاش بیشتری کرد.

هوشنگ محمدپور تاکید کرد: مدیریت جهاد کشاورزی باید از متقاضیان سرمایه‌گذاری دعوت کند و حمایت بیشتری نیز از آن‌ها انجام دهد تا زمینه اشتغال جوانان در این بخش فراهم شود.

وی افزود: با توجه به تاکید استاندار خوزستان در راستای تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پروژه‌های اشتغال‌زایی بخش کشاورزی و با توجه به وجود منابع آب فراوان و زمین‌های حاصلخیز و توانمندی‌هایی که در این بخش در سطح شهرستان وجود دارد انتظار می‌رود بخش کشاورزی گتوند بیش از این فعال شده و توسعه پیدا کند.

 در این جلسه که با حضور روسای شعب مختلف بانک کشاورزی در گتوند برگزار شد درباره پروژه‌های مختلف کشاورزی در بخش‌های پرورش زنبور عسل، گاوداری، مرغداری و.... بحث و تبادل نظر شد./س
برچسب ها: بررسی ، کشاورزی ، مشکلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.