سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نام نویسی 60 درصد شهروندان شهرهای خراسان رضوی در طرح پزشک خانواده

عضو ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در خراسان رضوی از نام نویسی 60 درصد از شهروندان شهرهای استان در برنامه پزشک خانواده خبر داد .

حسین خوبان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد    با بیان اینکه نام نویسی در تمامی شهرهای زیر پوشش دانشگاه و شهرهای زیر پوشش دانشکده ها و دانشگاههای گناباد ، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه آغاز شده است افزود: تمامی زیر ساختهای برنامه پزشک خانواده نیز در استان فراهم شده است و نام نویسی از شهروندان نیز به سرعت در حال انجام است .

خوبان با اشاره به اینکه نام نویسی شهروندان در مشهد مقدس و در 400 پایگاه بهداشتی درمانی و پایگاههای بهداشتی نیز آغاز شده است خاطر نشان کرد : داوطلبان سلامت نیز کار اطلاع رسانی و نحوه نام نویسی را به صورت چهره به چهره به شهروندان آموزش می دهند.

وی افزود : با اجرای برنامه پزشک خانواده 4 میلیون نفر از شهروندان ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر استان زیر پوشش قرار می گیرند که از این تعداد 3 میلیون نفر در مشهد سکونت دارند .

عضو ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در خراسان رضوی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر دانشکده ها و دانشگاههای سطح استان برای اجرای برنامه پزشک خانواده در آمادگی کامل هستند اظهار داشت : آغاز رسمی برنامه پزشک خانواده پس از بازدید و تائید مسئولان وزارت های بهداشت و رفاه در استان آغاز خواهد شد./س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.