سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش:

شوراهاي دانش‌آموزي قادر به تصميم‌سازي در برنامه‌هاي مدارس هستند

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش وپرورش شوراهاي دانش‌آموزي را قادر به تصميم‌سازي در برنامه‌هاي مدارس كشور توصيف كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، حسين هژبري صبح امروز در پانزدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش‌آ‌موزي با اشاره به اينكه 36 هزار دانش‌آموز شهيد كشور نمايندگان مادام‌العمر دانش‌آموزان كشور هستند، اظهار كرد: مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) معتقدند جواني بهار زندگي انسان‌هاست.
 
وي با اعلام اينكه دانش‌آموزان امروز معلمان، پزشكان، نمايندگان مجلس، وزرا و ديگر مسوولان كشوري درآينده هستند، افزود: جواني فصل بيداري انسان‌هاست و شوراهاي دانش‌آموزي مي‌توانند در نتيجه‌گيري و تصميم‌سازي‌هاي آينده مدارس تاثيرگذار باشند.
 
هژبري با اشاره به اينكه انسان‌ها به نصيحت‌هاي ديگران بويژه نصايح پدر و مادر و معلمان خود نيازمندند، تصريح كرد: دانش‌آموزان دبيرستاني در بهترين دوران تحصيل خود قرار دارند و بهترين ياران مدرسه محسوب مي‌شوند.
 
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش ياران مدارس را قادر به تبديل ساختن مدرسه به بوستاني پرگل دانست و گفت: شوراهاي دانش‌آموزي و تمام دانش‌آموزان مدارس بنابر تجربه گذشته و دوران دفاع مقدس قادر به اجرايي كردن تمامي برنامه‌ها و سياست‌هاي مدارس هستند.
 
وي نماز جماعت مدارس را بهترين زمان براي آرامش‌بخشي در مدارس توصيف و تصريح كرد: توصيه مي‌كنم دانش‌آموزان و معلمان به همراه هم در صفوف نماز جماعت حاضر شوند و باهم اين عبادت را اجرا كنند.
 
هژبري در پايان خاطرنشان كرد: 150 نماينده از جمع شوراهاي دانش‌آموزي سراسر كشور به عنوان نمايندگان مجلس دانش‌آموزي كشور انتخاب مي‌شوند.
 
گفتني است، در اين مراسم پيام وزير آموزش و پرورش به مناسبت پانزدهمين دوره انتخابات شوراهاي دانش‌آموزي قرائت شد./ز
برچسب ها: شورا ، مدارس ، پرورشی ، هژبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.