سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

هشدار مجدد درخصوص کوچ عشایر استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، درخصوص نحوه کوچ عشایر استان چهارمحال و بختیاری، با توجه موج جدید بارندگی که از روز جمعه، این استان را فرا می گیرد، هشدار مجدد داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

ستار فرهادی گفت: عشایر درحال کوچ، کشاورزان، روستاییان و حاشیه نشینان رودخانه ها، نکات ایمنی را رعایت کنند، چرا که با شدت بارندگی در روزهای آتی، طغیان رودخانه ها و افزایش روان آب ها در استان افزایش می یابد.
وی ادامه داد: آذرخش، تگرگ و بارندگی شدید ممکن است عشایر و روستاییان حاشیه رودخانه ها را دچار خسارت کند و ضروری است تمهیدات لازم را در راستای حفظ جان و مال خود انجام دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: باتوجه به بارندگی های پیش رو، دستگاه ها اجرایی ذیربط نیز باید هرچه سریع تر، اقدام به بازگشایی مسیل ها، قنوات، پل ها، سیل بندها و بندهای آبی کنند.
فرهادی افزود: جهادکشاورزی، امورعشایر، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، دهیاری ها و شهرداری ها، در انجام موارد فوق نقش مستقیمی دارند.
با توجه به شیبدار بودن بخش زیادی از مساحت استان چهارمحال و بختیاری، در هنگام بارندگی و افزایش روان آب ها، احتمال جاری شدن سیل در برخی نقاط این استان وجود دارد./س
برچسب ها: هشدار ، سیل ، کوچ ، عشار ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.