سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطاي کادر بيمارستاني عامل مرگ شمار زيادي از بيماران انگليسي

تلويزيون دولتي روسيه اعلام کرد يک بيستم بيماران انگليسي به علت اشتباهها در بيمارستانهاي دولتي مي ميرند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  شبکه تلويزيوني راشاتودي،  اتحاديه هاي کارگري در انگليس هشدار داده اند در اعتراض به وضع حقوق خود و شبکه بهداشت و درمان اعتصاب مي کنند. مقامات انگليس مي گويند قادر نيستند حقوق اعضاي اين اتحاديه ها را افزايش بدهند زيرا دولت از نظر مالي توان اين کار را ندارد و نمي تواند پوشش خدمات بيمه اي را افزايش بدهد. اين درحالي است که مردم انگليس حالا هم به شبکه بهداشت و درمان اين کشور اعتماد چنداني ندارند.شماري از مردم انگليس مي گويند نبايد به شبکه ملي بهداشت و درمان کشورشان اعتماد کنند. آنها مي گويند در بيمارستانهاي دولتي انگليس ، بيماريها به درستي تشخيص داده نمي شود و درنتيجه شماري از اين بيماران به علت تشخيص نادرست بيماري ، جانشان را از دست مي دهند.
به گفته راجر تيلور کارشناس انگليسي«شش تا هشت درصد  مرگهايي که در بيمارستانهاي دولتي انگليس رخ مي دهد قابل اجتناب است. اين تعداد بسيار زياد است.»
بررسي هاي رسمي انجام شده در انگليس نشان مي دهد که از هر ده بيمار انگليسي، يک نفر به علت اشتباههاي جدي در نظام بهداشت و درمان دچار مشکل جدي مي شود. نيمي از اين افراد نيز به علت اين اشتباهها جانشان را از دست مي دهند.   همين مسئله سبب شده است مردم انگليس به اين فکر کنند که مجبورند از بخش خصوصي و بيمارستانهاي خصوصي براي درمان خود بهره بگيرند که بسيار پرهزينه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.