سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروتنی دی متئو در ارتباط با کامیابی های اخیر چلسی

سرمربی موفق آبی پوشان پیروزی های اخیر چلسی را تنها حاصل تلاش های خود نمی داند و از همه می خواهد به نقش بازیکنان در این ارتباط نیز توجه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، روبرتو دی متئو هرگز در ارتباط با اینکه نقش او در موفقیت های اخیر چلسی نادیده گرفته شود،‌ نگران نیست، بلکه از کارشناسان و هواداران تقاضا دارد تمام حواس خود را معطوف او نکنند و نقش بازیکنان را نیز دراین پیروزی ها در نظر بگیرند.
 
دی متئو  پس از اخراج بوآش در اردیبهشت ماه توانسته قهرمانی دو کاپ مهم به نام های جام حذفی و  جام قهرمانان اروپا برای چلسی به همراه بیاورد و از زمان موود او به تیم،‌ چلسی به روزهای اوج خود بازگشته روزهائی که حقی در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است.
 
دی متئو در استانه ی دیدار امشب  تیمش مقابل شاختار دونستیک در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت:  من بسیار خوشحالم  که هدایت این گروه موفق را بر عهده دارم.

برایم مهم نیست که اعتبار این موفقیت ها را به چه کسی منصوب می کنند فقط دوست دارم که همه بدانند تنها من نیستم که برای موفقیت چلسی تلاش می کنم و این پیروزی ها حاصل کار گروهی تیم ماست و من احساس می کنم که بازیکنان بیشترین نقش را دراین میان داشته اند آنها فصل گذشته شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند و حالا سیستم آنها تغییر کرده است اما با  این حال تواسته اند بدرخشند و به نظر من آنها استحقاق تمامی تشویق  ها را دارند./مح
برچسب ها: اخیر ، پیروزی ، چلسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.