سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فورد يکي از کارخانه‌هايش را در بلژيک تعطيل مي‌کند

شرکت خودروسازي فورد آمريکا قصد دارد يکي از کارخانه‌هايش را در بلژيک که چهار هزار و سيصد نفر در آن کار مي‌کنند، تعطيل کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه؛ فورد قرار است امروز ،چهارشنبه، خبر تعطيلي کارخانه خِنک را در بلژيک اعلام کند.
تعطيلي اين کارخانه براي کاستن از ضرر دهي شرکت در اروپا و با توجه به کاهش شديد تقاضا صورت مي‌گيرد.
فورد از کارکنان نمايندگي‌هاي خود خواسته است ساعت هفت امروز در نشستي شرکت کنند اما دستور جلسه اين نشست را مشخص نکرده است.
کارخانه خِنک در شرق بلژيک ، مونتاژ کننده مدل‌هاي موندئو، گالاکسي و اس. مکس  فورد است.
فورد در ماه ژوئيه پيش بيني ضرر امسال خود را در اروپا دو برابر کرد و به يک ميليارد دلار رساند و در همين زمان اعلام کرد با توجه به کاهش تقاضا بايد توليد خود را کاهش دهد.
اين شرکت خودروسازي آمريکايي قرار است سي اکتبر نتايج عملکرد سه ماهه سوم امسال خود را انتشار دهد.
تعطيلي کارخانه فورد در خِنک بلژيک ، در ادامه تعطيلي کارخانه جنرال موتورز در سال دو هزار و ده صورت مي‌گيرد. به اين ترتيب تنها دو کارخانه مونتاژ خودرو در بلژيک باقي مانده است که عبارتند از کارخانه ولوو گاند و آئودي (شرکت فولکس واگن) بروکسل.
گفتني است‌،‌فورد نيز مثل رقباي خود با مشکلاتي در بازار اروپا مواجه شده است. پژو سيتروئن امسال تابستان اعلام کرد در سال 2014  يک کارخانه خود را در اولناي‌سوبوئا در فرانسه تعطيل مي‌کند. اوپل که زيرمجموعه جنرال موتورز است هم سرگرم مذاکراه با اتحاديه کارگري است تا توليد خود را در بوخوم آلمان متوقف کند .
برچسب ها: فورد ، بلژیک ، آمریکا ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.