سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

روند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در آبادان کند است

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در مناطق مسکونی کوی کارگر آبادان کند است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزخوزستان ؛مرتضی جعفری در هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان با اشاره به روند کند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در شهرستان آبادان، اظهار کرد: این روند به کندی پیش رفته و در سه ماه اخیر تنها 50 متر از این جوی‌های سطحی مسقف شده است.

وی افزود: از مصوبات جلسه گذشته این شورا انتقال ترمینال دورن استانی به خارج از شهرستان است که با شروع عملیات در قسمت غربی ترمینال جدید، تجهیز غرفه‌های ترمینال و ایجاد میدان در حال پیگیری است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات این شورا در جلسه گذشته بیان داشت: بهسازی بازار ماهی فروشان آبادان در قسمت‌‌های تهویه و فاضلاب این بازار که از مصوبات جلسه گذشته این شورا بوده توسط شهرداری شهرستان انجام و به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره آبفا شهرستان و به منظور رفع مشکل فقدان کلر در مناطق روستایی «صیداویه» و «کوت شنوف» کلرزنی این مناطق به خوبی انجام شده و تحول چشم گیری مشاهده می‌شود، همچنین انتظار می‌رود دهستان نصار نیز در یک اقدام مشابه زیر پوشش این خدمات قرار بگیرد.

جعفری با اشاره به دیگر مصوبات گفت: سمپاشی مکان‌های تعیین شده به منظور جلوگیری از بیماری‌هایی نظیر سالک توسط شهرداری انجام و این اقدام به شکل مستمر پیگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: غرابال‌ گری 100 درصدی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و متوسطه آبادان، اجرای طرح آهنیاری در مدارس راهنمایی و متوسطه دخترانه شهرستان، اجرای طرح مروج سلامت در 40 مدرسه آبادان و اجرای طرح همیاران سلامت از دیگر اقدامات انجام شده در راستای سلامت شهرستان توسط این شورا است./س
برچسب ها: مسقف ، کانال ، آبادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.