سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديريت استراتژيک لازمه اجراي طرح هاي عمراني

اجراي پروژه هاي عمراني نيازمند اعمال مديريت استراتژيک يا همان مديريت اولويت بندي است.

شهريار افندي زاده رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب بالا گفت: اجراي پروژه هاي عمراني کشور نيازمند اعمال مديريت استراتژيک يا همان مديريت اولويت بندي است.

وي افزود: اگر قرار باشد 11 پروژه عمراني در طول يک سال در کشور اجرا شود بايد با توجه به اولويت منابع مالي و نيز اهميت آن پروژه براي توسعه اقتصادي و صنعتي کشور طبقه بندي و اولويت بندي شود.

وي با اشاره به اينکه بايستي هرچه بيشتر زمينه لازم را براي مشارکت بخش خصوصي در اجراي طرح هاي عمراني فراهم کنيم اظهار داشت: علاوه بر فراهم آوردن زمينه براي مشارکت بخش خصوصي بايستي اعتقاد به حضور موثر و مفيد بخش خصوصي نيز در اذهان عمومي جامعه از جمله دولت ايجاد شود.

وي ادامه داد: اعتقاد به حضور موثر و مفيد بخش خصوصي در اذهان عمومي شرايطي را فراهم مي کند که از ابتداي اجراي پروژه تا زمان بهره برداري و حتي بعد از زمان بهره برداري اين بخش خصوصي باشد که پاسخگوي تمام نيازها و انتظارات مردم باشد.

وي گفت: متاسفانه در شرايط فعلي اعتقاد به حضور بخش خصوصي آنطور که بايد در اذهان عمومي جامعه جا نيفتاده چرا که وقتي اجراي يک طرح را به بخش خصوصي واگذار مي کنيم در صورت بروز مشکل در هنگام اجراي طرح و يا بعد از بهره برداري از آن پروژه مردم دولت را مورد بازخواست و پرسش قرار مي دهند و نه بخش خصوصي./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.