سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

کشف 193 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان زنجان

193 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان زنجان کشف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان زنجان گفت: در شش ماهه نخست امسال اقدامات بسیاری در زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در شهرستان زنجان صورت گرفته است.

کاظمی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد و مقابله با مواد مخدر افزود: هریک از این کمیته‌ها اقدامات چشمگیر و قابل عرضی در زمینه مقابله با مواد مخدر انجام داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 29 طرح در زمینه مواد مخدر در شهرستان زنجان اجرا شده است، تاکید کرد: در طول این مدت 12 باند مواد مخدر متلاشی شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به دستگیری 780 نفر در زمینه مواد مخدر اضافه کرد: در مجموع در شش ماهه نخست امسال 193 کیلو و 460 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان زنجان کشف و ضبط شده است.

کاظمی در ادامه مواد مخدر کشف شده در شهرستان را هروئین، تریاک و حشیش عنوان کرد و گفت: بیشترین مقدار موادی که در شهرستان زنجان و در شش ماهه نخست کشف شده است، از نوع مواد مخدر صنعتی بوده است.

وی تصریح کرد: علت کشف بیشتر مواد مخدر صنعتی قیمت ارزان این مواد و قیمت بالای مواد مخدر سنتی است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناسایی مناطق آلوده شهرستان زنجان افزود: پس از شناسایی نقاط آلوده اقدامات بسیاری در زمینه پاک‌سازی این نقاط و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در زمینه شناسایی مناطق آلوده روستایی نیز اقدامات لازم صورت گرفته است، افزود: تا کنون 29 روستای آلوده به مواد مخدر در شهرستان زنجان شناسایی شده است./س

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.