سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ داور خراسانی فوتبال کشور تاکید کرد:

ارائه تعریف جدید از اوقات فراغت به مردم برای بهینه سازی آن

داور خراسانی فوتبال کشور گفت: برای بهینه سازی اوقات فراغت می بایست تعریف جدید و هدفمندی از آن به مردم ارائه شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   مشهد   محسن قهرمانی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: تاکنون تعریف نادرستی از اوقات فراغت ارائه شده و در اذهان عموم مردم اینطور شکل گرفته که این موضوع محدود به فصل تابستان و شرکت در یک کلاس آموزشی است.

وی با بیان اینکه به طور معمول فرد پس از اتمام کلاس تابستانی ادامه آن مسیر را فراموش می کند، افزود: قشر کودک و نوجوان با ثبت نام در یک کلاس آموزشی می تواند اولین قدم را در مسیر پیشرفت برداشته و در صورت بروز استعداد، سرمایه گذاری لازم از سوی مسوولان انجام شود.

داور خراسانی فوتبال کشور ادامه داد: ارج نهادن به اوقات فراغت ضمن پرورش استعدادها می تواند فرد را در مسیر علاقه و توانمندی خود قرار دهد و او را به مراحل حرفه ای برساند.

قهرمانی با اشاره به سالن ویژه هیات های ورزشی در این نمایشگاه، گفت: خانواده ها با بازدید از این سالن می توانند با بسیاری از رشته های ورزشی به صورت عملی آشنا شوند و فرزندان خود را به انجام آنها تشویق کنند.

داور فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه برای تغییر دیدگاه مردم نسبت به موضوع اوقات فراغت می بایست زیرساخت ها آماده شود، اظهار کرد: ارگان های مربوطه همچون اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری مشهد با تعریف راهکار و حرکت در این مسیر به موازات هم می توانند به اهداف تعریف شده دست یابند./س 

برچسب ها: بهینه ، سازی ، اوقات ، فراغت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.