سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمريكا سرنخ‌هاي دخالت رژيم صهيونيستي در انفجار بيروت را پنهان خواهد كرد

يك كارشناس مسائل خاورميانه گفت: حضور آمريكا در تحقيقات لبنان با هدف كتمان حقايق ترور «وسام‌الحن» بوده و منجر به گسترش آشوب‌ها در بيروت خواهد شد.

امير موسوي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرارداد همكاري بيروت-واشنگتن براي ادامه تحقيقات در لبنان گفت:  انفجار اخير بيروت به نوعي انتقام رژيم صهيونيستي از حزب‌الله به خاطر پرواز پهپاد بر فراز آسمان اين رژيم بوده و موفقيت اين اقدام، شكست و تحقيري براي رژيم صهيونيستي است.
 
وي افزود: اقدام رژيم صهيونيستي با حمايت آمريكا در انفجار در بيروت تلاشي است براي ايجاد جنگ داخلي در لبنان، تا بتوانند از اين وضع به نفع خود استفاده كرده و منافعشان را تأمين كنند.    
 
اين كارشناس مسائل خاورميانه، تصريح كرد: حضور آمريكا در چرخه تحقيقات انفجار در لبنان، با هدف پنهان كردن سرنخ‌هايي است كه نشان از دخالت رژيم صهيونيستي در اين جريان دارد و با توجه به حمايت آمريكا از اين رژيم، اختلاف «وسام الحن» با حزب الله و سوريه را بهانه كرده و اين ترور را متوجه آن‌ها خواهد كرد.
 
موسوي در پايان خاطرنشان كرد: اين تصميم در لبنان به خاطر شرايط طائفه‌گري در سيستم دولتي و مديريت سيستم امنيتي و قضايي از سوي گروه 14 مارس، امري بعيد و دور از ذهن نبوده و در راستاي اتهام زني به حزب الله و سوريه انجام شده است.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.