سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانمردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بسياري از کشورها حامي سياست خارجي ايران هستند

عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: ايستادگي و اقتدار برخلاف تفکر برخي افراد، عملکرد فعلي سياست خارجي ما است. کشور در شرايط تحريم اقتصادي با قدرت بالا مقاومت کرده و تسليم پيشنهادهاي گروه 1+5 نشده است.

عليرضا جوانمردي، عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون صحبت اخير محمد خاتمي مبني بر اينکه بايد سياست خارجي کشور متعال‌تر شود، اظهار داشت: ايستادگي و اقتدار برخلاف تفکر برخي افراد، عملکرد فعلي سياست خارجي ما است. کشور در شرايط تحريم اقتصادي با قدرت بالا مقاومت کرده و تسليم پيشنهادهاي 1+5 نشده است.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين زمينه تصريح کرد: بنا به فرمايشات رهبر معظم انقلاب، ايران امروز به شکوفايي و سرکشي در دنيا رسيده و از اين رو است که استکبار جهاني، تاب تحمل پيشرفت‌هاي ما را ندارد و از طريق فشار اقتصادي، فرهنگي و ايجاد توطئه، براي ناامني کشور تلاش مي‌کند.

جوانمردي در ادامه يادآور شد: کشور در عرصه‌هاي پزشکي، دارويي، هسته‌اي و نانو به توليد و خودکفايي بالائي دست پيدا کرده است و ما هرچند ماه يک بار، شاهد افتتاح و رونمايي از دستاوردهاي جديد علمي هستيم که در اين راستا گام‌هاي بلندي برداشته شده است.

عضو جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان کرد: برخلاف گفته خاتمي، ايران نه تنها منزوي نيست، بلکه همواره کشورهاي بسياري حامي سياست خارجي ما بوده‌اند؛ همانطور که در اجلاس عدم تعهد مشاهد کرديم نزديک به 120 کشور دنيا، دعوت ايران را پذيرفتند و پي به اقتدار و امنيت ايران در جهان بردند.

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.