سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مردم کاليفرنيا در اعتراض به خشونتهای پليس

فعالان جنبش اشغال لس آنجلس به همراه گروههای حامی عدالت اجتماعی در سراسر ایالت کالیفرنیا تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پرس تی وی، شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان یافتن خشونت پلیس و کشته شدن مردم به دست ماموران پلیس در سراسر آمریکا شدند.

این تظاهرات در حالی صورت گرفت که درخواست ها برای توقف خشونت های پلیس آمریکا و کشته شدن شهروندان غیرمسلح به دست نیروهای مسلح پلیس آمریکا به شدت افزایش یافته است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند خشونت پلیس ضد شهروندان آمریکایی باید متوقف شود. این تظاهرات به مناسبت شانزدهمین سال روز ملی اعتراض ضد خشونت و سرکوب شهروندان غیرمسلح آمریکایی توسط نیروهای پلیس برگزار شد.

جاناتان داگ یکی از شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز می گوید ساکنان مناطق فقیر نشین آمریکا بیش از همه قربانی خشونت های پلیس اند. به عنوان مثال اخیرا نیروهای پلیس یک زن سیاه پوست غیرمسلح را در محله گیلبرت لس آنجلس مورد ضرب و شتم قرار دادند و وی براثر خشونت جان خود را از دست داد . ژوی گفت این تنها یک نمونه از خشونت هایی است که ضد شهروندان آمریکایی توسط پلیس صورت می گیرد.

جنوب کالیفرنیا یکی از مناطقی است که شاهد بیشترین خشونت های پلیس بوده است. نیروهای پلیس شهرهای لس آنجلس و آناهایم به طور فزاینده ای افراد غیرمسلح را هدف قرار داده اند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.