سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پنجاه‌وهفتمين جلسه شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي کارگروه ویژه رشته مدیریت عملکرد خود را گزارش داد

تشکيل جلسه شوراي تحول و ارتقاي علوم انساني با حضور حداد عادل

جلسه پنجاه و هفتم شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی امروز (دوشنبه) 01/08/1391 به ریاست غلامعلي حداد عادل برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ جلسه پنجاه و هفتم شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی امروز (دوشنبه) 01/08/1391 به ریاست غلامعلي حداد عادل برگزار شد.

در این جلسه پیرو ارائه گزارش فعالیت‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) از سوي نماینده این موسسه، اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون گزارش ارائه شده پرداختند و پیشنهادهایی را در این زمینه مطرح کردند.

مقرر شد؛ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی ارزیابی دقیقی از فعالیت‌های این پژوهشگاه و دیگر موسسات فعال در حوزه علوم انسانی در قم انجام دهد و دستورالعملی برای بهره‌برداری بیش از پیش این موسسات، در حوزه علوم انسانی تهیه شود.

همچنین در جلسه آینده شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، گزارش فعالیت‌های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه علوم انسانی ارائه خواهد شد.

در ادامه جلسه گزارش فعالیت‌های کارگروه ویژه رشته مدیریت توسط فروزنده ارائه شد و الزامات تحول در رشته مدیریت در 4 بخش؛ استاد، محتوای آموزشی، دانشجو و کاربران مورد بحث و برسی قرار گرفت.

براين اساس مقرر شد کارگروه ویژه مدیریت؛ رویکردها و سیاست‌های مربوط به الزامات تحول رشته خود را پس از تصویب شورای تحول و ارتقای علوم انسانی با همکاری وزارت علوم اجرایی کند.

همچنین درخصوص "سیاست‌های کلی نظام اداری" که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است معین شد که این سیاست‌ها به‌عنوان یکی از اسناد بالادستی رشته مدیریت استفاده شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.