سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اهم موضوعات مطرح شده در ديدار جمعيت رهپويان با مراجع عظام تقليد

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در تشريح ديدار شوراي مرکزي اين جمعيت با مراجع عظام تقليد در قم گفت: مسائل و مشکلات روز مردم، مسائل منطقه‌اي، تهاجم فرهنگي و موضوعاتي مربوط به انتخابات پيش رو اهم موضوعات طرح شده در اين جلسات بود.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه ديروز(دوشنبه 1 آبان) شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با مراجع عظام تقليد قم، اظهار داشت: شوراي مرکزي رهپويان هر دو ماه يک بار برنامه دارد تا با مراجع عظام تقليد ديدار کرده و از رهنمودهاي اين بزرگان در مسر و برنامه‌هاي خود استفاده بکند.

سروري گفت:‌ روز گذشته شوراي مرکزي جمعيت رهپويان با حضرات آيات حسيني بوشهري، صافي گلپايگاني و نوري همداني توفيق ملاقلات داشت وجهت اداي ادب و احترام خدمت بزرگواران رسيد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: در اين ديدارها، نکته‌اي که بسيار قابل توجه و تامل‌برانگيز بود حساسيت مشترک مراجع عظام نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادي مردم بود؛ خصوصا تاکيد بر بحث همدلي و همفکري مسئولين براي گذر از اين مرحله و حل مشکلات و معضلاتي که پيش روي مردم است.

وي با بيان اينکه حل مشکلات مردم موضوعي بود که هر سه بزرگوار بر آن تاکيد داشتند، عنوان کرد:‌ بحث مسائل منطقه‌اي، فراگير شدن گفتمان انقلاب اسلامي در منطقه و نياز به اينکه جمهوري اسلامي بايد به عنوان يک الگو هميشه باقي بماند، نيز مطرح شد و علما تاکيد داشتند اين موضوع مهم بايد مورد توجه مردم و به ويژه مسئولين قرار گيرد.

سروري در ادامه به تذکرات علما درباره مسائل فرهنگي اشاره کرد و گفت: در اين جلسات عنوان شد که دشمن به دنبال تخريب فرهنگي، تحميل فرهنگي و تسليم کشور دربرابرمطالبات استکباري نظام سلطه است، به همين دليل با اعمال فشار و تهديد از طريق برنامه‌هاي مبتذل فرهنگي به دنبال آسيب‌رساني جدي به بنيان‌هاي فرهنگي مردم و کشور است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي درباره مسائل انتخاباتي مطرح شده در اين جلسات گفت:‌ در اين جلسات اعضا شوراي مرکزي، موضوعات و مسائل مختلفي را درباره انتخابات آتي مطرح کردند، که اين بزرگواران به ويژه آيت الله حسيني بوشهري، ضمن پاسخگويي به اين مسائل، بر دقت و توجه لازم براي حرکت در مسير وحدت و جلوگيري از اختلافاتي که به گفتمان انقلاب اسلامي آسيب مي‌زند، تاکيد داشتند.

وي همچنين خاطر نشان کرد:‌ مراجع عظام درمورد حساسيت انتخابات آينده و لزوم بصيرت در اين انتخابات تذکراتي دادند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.