سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با معاون امور مطبوعاتي وزارت ارشاد مطرح شد؛

تثبيت قيمت كاغذ تا برخورد با تبليغات انتخاباتي در نمايشگاه مطبوعات

توسط قانون مطبوعات و انتخابات از تبليغات زود هنگام و تخريب چهره ها در نمايشگاه مطبوعات امسال جلوگيري مي كنيم.

 محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتي وزير ارشاد در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طبق قانون مختص به نشريات، نشريات توقيفي از جمله كيهان كاريكاتور و شرق در نمايشگاه مطبوعات نمي‌توانند حضور داشته باشند.

وي در خصوص اقدام اتحاديه اروپا در خصوص حذف شبكه‌هاي ايران از ماهواره هاتبرد افزود: اقدام ناخوشايند و غير رسانه‌اي اتحاديه اروپا در جهت حذف شبكه‌هاي ايران از ماهواره هاتبرد باعث شد تا ما از اتحاديه اروپا براي حضور در نمايشگاه مطبوعات دعوت نكنيم و فقط خبرنگاران رسانه‌هاي مسلمان اين كشورها حضور خواهند داشت.

معاون امور مطبوعاتي وزير ارشاد در خصوص مشكلات اخير كاغذ گفت: بي ثباتي بازار كاغذ امروز حل شده و گراني‌هاي موجود در بازار به صورت معقول، با واردات كاغذ به بازار تا حدودي مشكلات كاغذ حل شده است.

وي افزود: قيمت كاغذ 2200 تثبيت شده و اميدواريم با ورود محموله‌هاي جديد و با افزايش توليد كاغذ، اوضاع كاغذ ثابت شود و حذف تعرفه واردات كاغذ نشان دهنده آمدن تعادل و ثبات به بازار كاغذ است.

محمدزاده در مورد برخورد معاونت مطبوعاتي با شيطنت‌هاي مطبوعاتي در دوره انتخابات گفت: ما دو قانون انتخابات و مطبوعات را در اين زمينه اجرا مي‌كنيم كه با تبليغات زودتر از موعد و تخريب چهره‌ها برخورد مي‌كنيم و بعضي از اين تخلفات به ناظرين اجرايي انتخابات مربوط مي‌شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.