سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهي ترانزيت سوخت در گمركات هم‌مرز با عراق

معاون گمرك جمهوري اسلامي ايران در صدر هيئتي از مديران كل گمركات استان‌هاي هم‌مرز با عراق، با حضور در مرز تمرچين پيرانشهر بر ساماندهي ترانزيت سوخت از طريق گمركات مرزي دو كشور تاکيد کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي گمرك ايران، بهبود ترانزيت كالا از گمركات مرزي ايران و عراق، به‌خصوص عبور تانكرهاي حامل مواد سوختي محور برنامه بازديد معاون حقوقي و نظارت گمرك از گمركات هم‌مرز با عراق در سه استان آذربايجان غربي، كردستان و كرمانشاه بود.

اين هيئت همچنين در ملاقات با مسئولان گمرك حاج‌عمران (مرز مقابل گمرك تمرچين) در مورد بهبود همكاري‌ها و افزايش هماهنگي براي ساماندهي عبور تانكرهاي حامل سوخت به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

ناصر علي‌مددي جهرمي، معاون حقوقي و نظارت گمرك در اين باره گفت: در مرز حاج‌عمران عراق مديريت واحد مرزي بر عهده گمرك است و امور گذرنامه و نيروي انتظامي با نظارت اين گمرك انجام مي‌شود.

جهرمي افزود: در ملاقات با مسئولان گمرك حاج‌عمران عراق براي سرعت بخشيدن به عبور تانكرهاي حامل سوخت از اين مرز، مقرر شد صف تانكرهاي حامل سوخت ترانزيتي به مقاصد مرزهاي استان خراسان رضوي و ساير مرزها تفكيك شود.

اين هيئت قرار است از گمركات مرزي استان‌هاي كردستان و كرمانشاه نيز بازديد و مسائل و مشكلات ترانزيت كالا و سوخت را در اين مناطق بررسي کند./س
برچسب ها: گمرک ، ترانزیت ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.