سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با مواد مخدر، نيازمند نقشه راه است

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در کارگاه آموزشي و برنامه ريزي اين پليس، بر ارائه نقشه راه در جهت مبارزه موثر و قاطع با مواد مخدر، تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس، در اين کارگاه که با حضور رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا, مديران, مسئولان و رؤساي پليس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور در خزر آباد ساري برگزار شد، ابتدا سردار "علي مويدي" رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن خوش آمد گويي به حاضرين، افزود: بررسي وضع موجود و رسيدن به اهداف مورد نظر، نيازمند نقشه راه است که انشاءالله اين کارگاه بتواند دست يابي به اين هدف را به درستي فراهم کند. 
سردار "مويدي" در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه امروزه تهديد مواد مخدر جوامع انساني را به شدت تحت تاثير قرار داده است، تصريح كرد: البته راهکارهاي مختلفي هم از سوي صاحب نظران و کارشناسان ارائه شده است، ما در جمهوري اسلامي ايران از ابتداي انقلاب با رهبري هاي داهيانه حضرت امام (ره) که اين تهديد را در سه دهه گذشته تبيين فرمودند و هر گونه کاشت، توليد و توزيع مواد مخدر را حرام اعلام کردند، موفق شديم توفيقات بزرگي در را مبارزه با مواد مخدر به دست بياوريم به طوري که امروز ما پرچم دار مبارزه با مواد مخدر درجهان محسوب مي شويم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، خاطرنشان كرد: علي رغم توفيقات بزرگي كه در راه مبارزه با مواد مخدر بدست آورده ايم، از منظر و نگاه مردم و مسئولان، مواد مخدر و اعتياد يکي از مهم ترين اولويت ها در حوزه جرائم و آسيب ها است, لذا نيازمند نگاهي نو به اين موضوع هستيم تا علاوه براينكه به جايگاه ما در دنيا، حفظ و ارتقاء بخشد، ما را نيز قادر به کنترل و کاهش بهتر اين جرم و آسيب در جامعه نمايد. 
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: البته تلاش هاي خوبي صورت گرفته و در دست اقدام است، مانند برگزاري اجلاس افسران رابط کشورها که در يک هفته گذشته با حضور بيش از 22 کشور جهان برگزار و با انعکاس رسانه اي، حقانيت جمهوري اسلامي ايران به خوبي در عرصه بين المللي اعلام شد. 
وي افزود: با تمام اين تلاش ها، به دليل نياز مبرم براي رفع اين آسيب و جرم از جامعه و براساس تدابير فرماندهي محترم ناجا اين کارگاه برگزار شد و اميدواريم با توجه به خلاء ها ، نواقص و مشکلاتي که در مسير اين مبارزه وجود دارد، بتوانيم راهبرد اساسي در حوزه فعاليت مان را به اجرا درآوريم. 
مويدي در پايان، بر اقدامات علمي، توجه به نيروي انساني، ترسيم صحيح سازمان و فراهم كردن امکانات مورد نياز و شرايط لازم به منظور پاسخگويي به نياز جامعه و افزايش رضايتمندي آنها در حوزه مبارزه با مواد مخدر، تاكيد كرد./ف
برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس ، کارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.