سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق 105 درصدی در آمدهای نقدی منطقه 10 در سال جاری

شهردار منطقه 10 از تحقق 105 درصدی درآمدهای نقدی منطقه از ابتدای سال جاری و افزایش 22 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی با اعلام این خبر درآمدهای نقدی منطقه در سال 1391 را فراتر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته اعلام کرد .
وی گفت : با سیاست گذاری جدید و  تشکیل جلسات هفتگی کمیته درآمد منطقه و پیگیری های انجام شده ، در آمد نواحی نیز به صورت چشمگیری افزایش یافته و طی ماه گذشته بالای 100 درصد بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد پیشرفت داشته است .
عظیمی افزود : این در حالی است که سهم درآمد غیرنقدی منطقه نیز برآورد و مستند گردیده و براساس گزارش ارائه شده بالغ بر 58 درصد عنوان شده است .
شهردار منطقه 10 درباره درآمدهای پایدار منطقه گفت : توسعه عمرانی منطقه و رشد چشمگیر در ایجاد زیر ساخت ها در بخش های بزرگراهی و مراکز فرهنگی ، ورزشی و خدماتی موجبات جلب رضایت شهروندان را فراهم آورده و همین امر در استقبال آنان در پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه موثر بوده و موجب افزایش 91 درصدی در آمدهای پایدار منطقه شده و  بالغ بر 34 میلیارد ریال وصولی در پی داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 70 درصدی برخوردار بوده است . 
وی همچنین تحقق سهم درآمد نقدی و غیرنقدی منطقه  را در مجموع 82 درصد اعلام کرد و افزود : براساس برآورد های انجام شده ، با ایجاد دیدگاه درآمدی در تمامی حوزه ها ، اطلاع رسانی مناسب و جلب مشارکت شهروندان تاکنون توانسته ایم درآمد منطقه را بالغ بر 254 میلیارد ریال افزایش دهیم .
عظیمی در پایان آماری از درآمدها و وصول شهرداری منطقه در مقوله های مختلف ارائه‌ کرد و اظهار داشت : منطقه تلاش خوبی برای وصول بدهی های معوقه داشته و بر این اساس با پیشرفت 231 درصدی در بخش وصول مطالبات دستگاه های دولتی ، 113درصد در بحث تثبیت واحد تجاری ، 139 درصد از محل اسناد برگشتی ، 99 درصدی آراء ماده صد ، 70 درصد فروش املاک و ... موجب تحقق درآمدهای منطقه شده است./ف
برچسب ها: شهردار ، درآمد ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.