سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبيبي:

در ميان ده‌ها مشکل معيشتي مردم برخي ملاقات‌ها اولويت نيست

دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: مردم ده‌ها مشکل معيشتي دارند، رئيس جمهوري در فکر شرکت در مراسم بزرگداشت يا ملاقات‌هايي است که در جاي خودش اهميت دارد ولي قطعا در اولويت نيستند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدنبي حبيبي دبير کل حزب موتلفه اسلامي که در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، اظهار داشت: راهبردهاي کلان نظام در مورد انتخابات آينده را در سخنراني مقام معظم رهبري در ديدار بسيجيان خراسان شمالي دقيقا مي‌توان شناسايي کرد و کساني که به عزت نظام و انقلاب مي‌انديشند بايد ين راهبرد را عملي کنند.

وي افزود: انتخابات آينده با ويژگي‌هاي که اشاره شد حتما با مشارکت گسترده مردم همراه خواهد بود.

حبيبي با اشاره به بيانيات مقام معظم رهبري تصريح کرد: دو قطبي ستيز آلود در رقابت‌هاي انتخابات آينده از سوي مقام معظم رهبري نهي شده است، دشمن در شکاف‌هاي اين در قطبي‌سازي لانه مي‌کند و هيجانات انتخاباتي را به سمت فتنه هدايت مي‌کندنامزدها و مردم بايد با بصيرت از ترفندهاي دشمن عبور کنند.

وي افزود: دشمن به نحوه برگزاري و ادبيات رقابت‌هاي انتخابات آينده طمع دارد، بايد با هوشياري با اين طمع برخورد کنيم.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: آنها که به وضع موجود رضايت ندارند و نقدي بر  عملکرد منتخبان خود دارند، بايد چشم‌هاي خود را باز کنند و باز گزينش اصلح راهي براي برون رفت از اين انتقادها پيدا کنند.

حبيبي در ادامه بيان داشت: انتخابات آينده صحنه رقابت گفتمان‌هاي معطوف به پيشرفت کشور خواهد بود طبيعي است گفتمان‌هايي که در خصوص سبک و شيوه زندگي حرف براي گفتن و برنامه براي عمل دارند، مورد توجه مردم خواهند بود.

وي با اشاره به شرايط کنوني کشور و نيز مشکلات ناشي از تحريم‌ها اظهار داشت: هنر مسئولان در اين است که فضاي کشور را آرام نگه دارند و نگذارند دشمن با جنجال آفريني در مسير فتنه انگيزي گام بردارد. انتخابات آزاد، سالم و رقابتي در فضاي سياسي آرام بدون مداخله قدرت‌هاي خارجي و اثر گذاري رسانه‌هاي امپرياليستي ممکن است فقط يک مقدار بصيرت و هوشياري مي‌خواهند.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اعلام گلايه از رئيس جمهوري در خصوص نامه پراکني در موضوع بازديد از زندان اوين بيان داشت: مردمي که اکنون در معيشت خود گرفتار بي‌نظمي در قيمت‌ها وگراني هستند، از خود سوال مي‌کنند چرا وقتي مردم مشکل معيشتي دارند، رئيس جمهوري بازديد از زندان را تبديل به موضوعي جنجالي مي‌نمايد.

وي افزود: آقاي جوانفکر در يک فرآيند دادرسي صحيح به خاطر ارتکاب جرمي اکنون مشغول تحمل مجازات زندان است. نبايد اين مسئله رئيس جمهور را از اجراي قانون گله‌مند کند.

حبيبي در ادامه تصريح کرد: مردم ده‌ها مشکل معيشتي دارند، رئيس جمهوري در فکر شرکت در مراسم بزرگداشت يا ملاقات‌هايي است که در جاي خودش اهميت دارد ولي قطعا در اولويت نيستند.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد: ما اين توقع را دارمي که رئيس جمهور همت ويژه‌اي در سال حمايت از توليد ملي براي ساماندهي وضع اقتصاد داشته باشد.

حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد انتخابات آمريکا گفت: هيچ يک از نامزدهاي دموکرات و جمهوري خواه مطلوب ما نيستند اوباما از رامني بدتر و رامني از اوباما خبيث‌تر است هر دو در مقابله با ملت ايان توافق دارند.

وي افزود: ملت و دولت ايران هيچ گفتگو و مذاکره‌‌اي با آمريکا ندارند و همانطور که وزير خارجه گفته است مذاکره‌اي در کار نيست.

دبير کل حزب موتلفه اسلامي در خصوص نامه مرسي به پرز و ملاقات سفير مصر اظهار داشت: اخوان المسلمين بايد به اين سوال ملت مصر جامعه اسلامي و عرب پاسخ دهد که آيا شهدايي که به ميدان مبارزه با مبارک آمدند و جانشان را تقديم نمودند ارتباط خفت‌بار با اسرائيل را مي‌پذيرد؟ تقديم نامه خفت بار مرسي خلاف هدف شهدا انقلاب مصر نيست؟

وي افزود: ملت مصر هنوزميدان التحرير را رها نکرده‌اند و اگر لازم باشد دوباره به صحنه خواهند آمد.

حبيبي همچنين در مورد تحولات لبنان بيان داشت:‌ رژيم صهيونيستي وحدت ملت لبنان را هدف قرار داده است انفجار تروريستي در لبنان که رئيس اداره اطلاعات نيروهاي امنيت داخلي را به قتل رساند انتقام سوريس‌هاي رژيم صهيونيستي از سام الحسن برده است او دهها شبکه رژيم صهيونيستي در بيروت را منهدم کرده بود.

وي افزود: ملت لبنان بايد هوشيار باشد، يکي ديگر از هدف‌هاي انفجار تروريستي لبنان بر هم زدن آتش بس درعيد قربان در سوريه است رژيم اشغالگر قدس نمي‌خواهند آتش ترور جنگ در سوريه رو به خاموشي رود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، حزب ، دبیر ، کل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.