سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامني:

هواي اسرائيل را همه جوره داريم/ تحريمها بايد عليه ايران تشديد شود

ميت رامني در گفتگو با سي ان ان با اشاره به لزوم تشديد تحريمها عليه ايران تاکيد کرد اولين سفرش پس از رياست جمهوري به اسرائيل خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، رامني گفت ميان آمريکا و اسرائيل هيچ حد و مرز و فاصله اي وجود ندارد. ما منافع مشترک و ارزشهاي مشترک داريم و هر دو مطلقا به جلوگيري از فعاليت هسته اي ايران متعهد هستيم.

رامني گفت ما هواي اسرائيل را هم در سازمان ملل متحد و هم از نظر نظامي داريم. اگر من رئيس جمهور باشم اقدامات اسرائيل هرگز مرا شگفت زده نخواهد کرد اما قطعا با نتانياهو در تماس خواهم بود و با او ملاقات و صحبت خواهم کرد. من گفتم اگر رئيس جمهور شوم اول از همه به اسرائيل خواهم رفت.

وولف بليتزر مجري سي ان ان از ميت رامني نامزد رياست جمهوري آمريکا از حزب جمهوريخواه پرسيد شما درباره مسئله سوريه گفتيد که اعضايي از مخالفان را شناسايي و مشخص مي کنيد و مطمئن مي شويد که آنها براي شکست دادن تانکهاي بشار اسد تسليحات لازم را دريافت مي کنند. شما چگونه مي خواهيد مطمئن شويد که اين تسليحات به دست تروريستها و القاعده نخواهد افتاد؟
ميت رامني گفت ما بايد مطمئن شويم که شرايط را در کنترل خود داريم و براي اين منظور لازم است تا منابع اطلاعاتي خودمان را داشته باشيم. ما همچنين با دوستانمان در منطقه بويژه عربستان سعودي و ترکيه که هم اکنون بسيار از نزديک درگير مسئله سوريه است، بايد همکاري داشته باشيم. ما با آنها همکاري مي کنيم تا جريانات و افراد مخالف داخل سوريه شناسايي کنيم. ما تلاش خواهيم کرد تا اين گروهها و افراد را با يکديگر هماهنگ و متحد کنيم. ما به آنها پول و ديگر حمايتها از جمله تسليحات خواهيم رساند تا بتوانند از خودشان دفاع کنند. اين تسليحات مي تواند از جانب ترکيه يا عربستان سعودي به دست مخالفان برسد اما مسئله مهم اين است که کنار ننشينيم و اميدوار باشيم که اوضاع بهتر شود.
برچسب ها: رامنی ، تحریم ، ایران ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.