سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

امدادرسانی به یک هزار خانوار سیل‌زده بهشهری

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به یک هزار خانوار سیل‌زده بهشهری توسط جمعیت هلال احمر استان خبر داد.





به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیف‌الله صادقیان بیان داشت: در پی جاری شدن سیل در شهر بهشهر و خسارات سنگینی که به منزل مسکونی و اثاثیه بسیاری از شهروندان این شهر وارد شد در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مقرر شد که برای کمک به سیل‌زدگان و تامین بخشی از نیازمندی‌های ضروری آنها پایگاه‌ها و صندوق‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های شهروندان نوع‌دوست استان در میدان‌های تمامی شهرهای استان استقرار یابند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از استقرار صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان بهشهری در میدان‌های شهر های استان خبرداد.

وی متذکر شد: این صندوق‌ها از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان به مردم سیل‌زده بهشهری است.

صادقیان اذعان داشت: عوامل امدادی استان تا عادی شدن جریان زندگی در مناطق آسیب‌دیده حضور فعال دارند و همان گونه که مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق آسیب‌دیده اعلام کردند به منظور تامین مایحتاج اولیه و ضروری حادثه‌دیدگان هیچ گونه نگرانی وجود ندارد./ج1

برچسب ها: ساری ، بهشهر ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.