سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تجهیزات شهربازی ائل گلی، گواهی استاندارد دارند

مدیر کل استاندارد آذربایجانشرقی، گفت: تجهیزات مورد استفاده در پارک ائل گلی تبریز، در تاریخ 15 مرداد سالجاری از شرکت استاندارد ایران، گواهی بازرسی اخذ کرده اند.

فرشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: دستگاههای مشغول به کار در پارک ائل گلی تبریز، استانداردهای لازم را اخذ کرده اند، و باید علت دقیق حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال 91، نزدیک به 40 دستگاه از سوی شرکتهای بازرسی مورد بازرسی قرار گرفته اند گفت: در این بازرسی ها 15 دستگاه دارای نقص فنی شناسایی شد که، پس از بررسی های لازم پلمپ آنها برداشته شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون منتظر نتیجه ی گزارش شرکت بازرسی در خصوص علت وقوع حادثه هستیم گفت: در صورت بررسی های لازم، این موضوع قابل ارائه به دادگاه خواهد بود.

فرشی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در سال 91، 180 دستگاه در شهر بازی های کل استان پلمپ شده بود که بعد از رعایت موارد ایمنی در این دستگاه ها، پلمپها برداشته شد.

لازم به ذکر است: بر اثر سقوط یک خانواده ی سه نفره از چرخ و فلک شهربازی " ائل گلی"، در ساعت 18:10 روز گذشته یک تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.