سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

بارش‌های رگباری باران و تگرگ در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان از بارش‌های رگباری باران و تگرگ در شهرهای استان خبر داد و گفت: هشدارهای لازم به مردم داده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان ؛مسعود دهملایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده در روزهای گذشته، مدل‌های هواشناسی خوزستان نشان دهنده تقویت خط ناپایدار لایه میانی جو طی روزهای دوشنبه و سه شنبه است.

وی افزود: از امروز افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق، تگرگ و وزش بادهای قابل ملاحظه همراه با برخاستن گرد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و احتمال وزش تندبادهای شدید لحظ‌ه‌ای دور از انتظار نیست. این وضعیت در مناطق شمالی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و به این دلیل باید مردم را در این شهرها آگاه کرد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تأکید کرد: با تداوم استقرار جریانات جنوبی و مرطوب سطح زمین، همچنین تقویت خط ناپایدار لایه میانی جو طی امروز تا فردا انتظار رگبارهای پراکنده، بارندگی و بعضا رعد و برق و وزش باد قابل ‌ملاحظه وجود دارد و مردم باید نکات ایمنی در این باره را رعایت کنند.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و بعضا توام با وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود و انتظار تداوم این وضعیت تا فردا نیز وجود دارد.

دهملایی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه، ایستگاه کشاورزی با 37 و دهدز با 16 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند./س
برچسب ها: رگبار ، تگرگ ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.