سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به میزبانی بقاع متبرکه استان تهران صورت می گیرد:

سوگواری عزاداران اهل بیت (ع) در ایام شهادت امام محمدباقر (ع)

بقاع متبرکه استان تهران در ایام شهادت امام محمدباقر میزبان سوگواران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از اداره کل اوقاف و امور خیریه، همزمان با ایام سوگواری امام محمد باقر(ع) مراسم ویژه ای به همین مناسبت در بقاع متبرکه استان تهران برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش همزمان با سالروز شهادت آن حضرت، این مراسم در شهرستان ورامین آستان مقدس حضرت جعفر(ع) با سخنرانی حجج الاسلام شیرکوه و اسفندیار و مداحی آقایان حامدی و طالبی بعد از نماز مغرب و عشاء است.

همچنین عزاداران در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) آستان مقدس حضرت بی بی زبیده(س) با مداحی نجات نجف، آستان مقدس حضرت سید فتح الله (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدوسی و مداحی احمدی، در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) ولی آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی و مداحی حسن علیزاده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

همچنین درآستان مقدس امامزاده عون این مراسم با مداحی اردستانی قبل از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

این مراسم در آستان مقدس امامزادگان هاشم (ع)، شمس الدین محمد(ع)، عبدالله(ع) آیینه ورزان،دماوند بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است: در آستان مقدس امامزاده زید(ع) این مراسم با مداحی ذاکری برگزار می شود.

در آستان مقدس امامزاده داوود (ع) این مراسم درظهر شهادت با مداحی تفرشی و در امامزاده حمیده خاتون باغ فیض(ع) با مداحی عرب سرخی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین زحمتکش و امامزادگان عینعلی و زینعلی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین توشه ای و مداحی سرآبادانی در شب شهادت برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم شهادت امام محمد باقر(ع) در آستان مقدس امامزادگان طالب (ع) و حسن(ع) پاکدشت با سخنرانی حجج الاسلام و المسلمین اقبالفر و هدایتی و مداحی یوسف نژاد و خاجویی و همچنین تلاوت قران توسط عباسی و پورنقشبند برگزار می شود.

در آستان مقدس امامزادگان هادی(ع)، اسماعیل(ع)، بی بی سکینه(س)، ابراهیم(ع)،عبدالله(ع) شهریارمراسم شهادت امام محمد باقر(ع) برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این مراسم در جنوب تهران به صورت سینه زنی و دسته جات عزاداری از امامزاده سید ناصر الدین تا چهارراه گلوبندک از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر با مداحی کربلایی میثم نادی در روز شهادت برگزار می شود./ز

برچسب ها: شهادت ، مراسم ، مداحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.