سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تجليل از بانوان صادر كننده نمونه براي اولين بار

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان و خانواده گفت: براي اولين بار بانوان صادر كننده نمونه در حوزه صنايع، معادن و تجارت معرفي و تقدير مي شوند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران (شاتا)، ثريا ظفري افزود: اين اقدام طي برگزاري اولين همايش تجليل از بانوان برگزيده حوزه صنعت، معدن و نيز تجارت پس از ادغام دو وزارتخانه بازرگاني و صنايع و معادن، در اواخر ديماه سال جاري صورت مي گيرد.

ظفري با بيان اينكه حدود 30 درصد از شاغلين بخشهاي صنعت، معدن و تجارت كشور را بانوان تشكيل مي دهند اضافه كرد: در اين همايش از بانوان نمونه مدير واحدهاي توليدي، بانوان نمونه معدنكار و بانوان صادر كننده نمونه كشور تجليل مي شود.

وي برپايي 30 غرفه نمايشگاهي از توليدات بانوان در حوزه صنعت، معدن و تجارت و ارائه دو مقاله در اين حوزه ها را از برنامه هاي جنبي همايش مذكور برشمرد.

چاپ كتابچه مجموعه فعاليتهاي دفتر امور بانوان و خانواده وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت از سال 85 به بعد به دو زبان فارسي و انگليسي از ديگر اقداماتي است كه به گفته ظفري در اين همايش ارائه مي شود.

بانوان شاغل واحدهاي صنعتي، معدني ونيز بازرگاني مي توانند با مراجعه به بخش مربوط درسايت دفتر امور بانوان و خانواده اين وزارتخانه به نشاني http://women.mim.gov.ir  فرمهاي مربوط را تكميل كنند و پس از بررسي در كميته هاي تخصصي، برترينهاي اين حوزه ها در همايش مذكور معرفي خواهند شد.

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين از اجراي طرح آموزشي در سطح صنوف كشور با همكاري مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري خبر داد و گفت: در صورت تفاهم با اين مركز و تامين بودجه مورد نياز، طرح صنوف  در اواخر سال جاري اجرا مي شود.

به گفته وي در طرح ملي رحمت(شاخه كارگري) طي 5 سال اخير حدود 145 هزار نفر از شاغلين واحدهاي توليدي و صنفي آموزش ديده اند./س
برچسب ها: صنایع ، معادن ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.